Всі публікації

Які потрібно документи для прийняття спадщини?

Автор: Некраш Евгений  •  23 July 2013


Що потрібно робити.

Необхідною умовою отримання прав на майно померлого родича є прийняття та оформлення спадщини.

Для цього особі, визначеній як спадкоємець за законом чи за заповітом, необхідно в державній нотаріальній конторі або в приватного нотаріуса за місцем відкриття спадщини оформити заяву про прийняття спадщини, а також до оформленої заяви спадкоємець повинен подати нотаріусу відповідні документи, а саме:

Документи для заведення спадкової справи:

1. Свідоцтво про смерть (оригінал) та медичну довідку із зазначенням причини смерті.

2. Документ, що підтверджує останнє місце проживання спадкодавця (Довідка ЖЕК, або Довідка ЖБК, або будинкова книга з позначкою про реєстрацію та зняття з реєстрації померлого) та Довідка з ЖЕК форми Ф-3 (з відомостями про те, хто постійно проживав із спадкодавцем на момент відкриття спадщини).

3. Документи, що підтверджують родинні та сімейні стосунки спадкодавця та спадкоємців (Свідоцтва про народження, Свідоцтва про шлюб, Свідоцтва про розірвання шлюбу).

4. Паспорти, ідентифікаційні номери спадкоємців.

5. За наявності – ідентифікаційний номер спадкодавця.

6. За наявності - Правовстановлюючі документи на майно (договір купівлі-продажу, дарування та інші; свідоцтво про право на спадщину; ощадні книжки, банківські договори; сертифікати, акції, інші цінні папери; тощо), які необхідні нотаріусу для виготовлення необхідних запитів.

7. Відомості про всіх інших відомих спадкоємців (прізвище, ім’я по батькові, адреса проживання).

8. За наявності заповіту, подається його оригінал та відомості щодо осіб, які мають право на обов`язкову частку.


Автор
фото
Виконано завдань: 0

Loading...
В даному розділі статей більше немає