Консультируйтесь онлайн с юристами со всей Украины
Получите одновременно до 30 мнений от специалистов права
Украина

Мой вопрос касается интеллектуальных видов спорта и азартных игр. Могу ли я играть в...

18.08.2017 22:21

Здравствуйте. Мой вопрос касается интеллектуальных видов спорта и азартных игр. Могу ли я играть в онлайн покер-румах и онлайн-букмекерских конторах (не буду ли нарушать при этом законы Украины?)?



Комментарии автора вопроса

29.08.2017 21:47
Могут проверить каким-то образом если я получаю субсидию?

29.08.2017 16:35
Может ли налоговая запросить у банка сведения о движении средств на моем счету?Как на счет банковской тайны?

28.08.2017 22:08
А если "злий товариш" розповість?

28.08.2017 19:08
Объясните пожалуйста подробнее.Выше Вы писали что я должен платить налог 18 % с выиграша в букмекерской конторе,а теперь пишите что букмекерская контора сама платит налог за игроков

28.08.2017 15:54
А если мой баланс будет позитивным и я не заплачу налог?

28.08.2017 14:16
А если я буду использовать два метода платежей.Например веб-мани и карту Мастер Кард.На веб-мани баланс будет положительным,а на Мастер Кард- отрицательным.При этом общий баланс(включая и веб-мани и Мастер Кард)может быть как положительным так и отрицательным.Как быть в таком случае?

28.08.2017 13:58
Существуют разные методы оплаты-вывода средств(веб-мани,карты ВИЗА,Мастер Кард и др.)Если я буду использовать один метод(например карту ВИЗА),то мне нужно 31 декабря просмотреть все мои депозиты и выводы средств на карту со всех букмекерских контор и покер-румов(меня интересует только игра в режиме онлайн(через интернет)),и если баланс этих операций будет положительным,то мне нужно будет заплатить налог.Я правильно понял?

27.08.2017 21:04
Мне не понятно что считать выиграшем?И с чего платить налог?За день ямогу,к примеру выиграть 100 грн,а проиграть 200 грн.И наоборот выиграть 200,а проиграть 100.За год я могу выиграть 1 миллион,а проиграть 2 миллиона(и наоборот).Могу вложить в онлайн-букмекерскую контору или покер-рум 100 грн и при этом в течении года сделать ставок на миллион(играть на выиграные деньги),но при этом баланс за год может быть,скажем " -50 грн".Могу вложить за год 20 тысяч,а вывести 10 тысяч.И наоборот вложить 10 тысяч,а вывести 20 тысяч.

27.08.2017 17:21
Как платить налог?Раз в год заполнять декларацию?

27.08.2017 13:05
Есть ли разница в уплате налогов с выиграшей в букмекерских конторах и покер-румах которые зарегестрированы в Украине и букмекерских конторах и покер-румах которые зарегестрированы за границей?

26.08.2017 22:13
А если выиграю 1000 грн?Размер выиграша имеет значение?

26.08.2017 12:15
Если я выиграю 1 миллион,мне нужно будет платить с него налоги?

25.08.2017 20:40
Уважаемый Тарас объясните пожалуйста что Вы имели ввиду:" З іншої сторони, як захистити себе у разі порушення права на виграш наприклад, це вже складніше питання."

24.08.2017 20:31
То есть, согласно закона я не имею права быть организатором азартных игр,а могу принимать участие в азартных играх(меня интересуют только покер и букмекерские конторы) как игрок?

23.08.2017 00:04
Що таке азартна гра - http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1334-17

Рішення ВАСУ про покер - http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/AS130438.html

На законодавчому рівні покер так і не визнано спортивною грою, хоча раніше таким був в Україні.

А как обстоят дела с букмекерскими конторами?

20.08.2017 22:36
Доброго дня. В Україні заборено грати в азартні ігри, покер не є азартною грою, букмекерські контори також не заборонені!
Какие игры разрешены,а какие запрещены?В каком законе это прописано?



Ответы юристов


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 29.08.2017 16:53

Банк може надавати інформацію про своїх клієнтів (в тому числі і про рух коштів на рахунку) лише за рішенням суду.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 29.08.2017 08:41

Під "злий товариш розповість" мається на увазі особу, яка має достатню кількість доказів походження Ваших коштів, тобто людина, яка має доступ до Ваших договорів купівлі-продажу, дарування, оренди і так далі. В принципі законно цим заволодіти (наприклад у Вашому будинку) можуть тільки родичі, члени сім'ї. 

Якщо буде достатньо доказів, про несплату податків у значних розмірах (800 000 грн і більше), то Вам світить притягненння до кримінальної відповідальності за статтею 212 Кримінального кодексу України. Якщо менше 800 000 грн, то Вас зобовяжуть сплатити податок і все.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 28.08.2017 21:38

В попередньому повідомленні був наведений приклад, тобто букмекерська контора як ларьок, в якому при видачі Вам грошового виграшу автоматично вираховується податок. Ваше перше питання, на початку консультації було про онлайн ресурси (букмекерські контори, покер руми), в цьому випадку Ви самостійно платите податок.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 28.08.2017 16:12

Нічого не відбудеться. В Україні ПДФО платиться добровільно, тобто особа сама подає декларацію (за виключенням офіційного працевлаштування і виграшів у лотереях, конкурсах, букмекерських конторах, які платять це замість особи, яка виграла). Тому, поки ДФС не дізнається про Ваші неоподатковані доходи, нічого з Вами не відбудеться. Як ДФС може дізнатися? Ніяк, якщо Ви не є публічною особою (держ. службовець, нар. деп, член КМУ і так далі), хіба що "злий товариш" розповість, і то, це все треба буде ще довести.

Тому, що буде, якщо Ви не заплатите податок - Нічого


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 28.08.2017 14:24

Все просто, додаєте баланси, якщо виходить позитивний баланс, то платите податок, а якщо негативний - не платите.

Наприклад, на карті 1 в кінці року знаходиться 100 грн, а на карті 2 (або рахунку веб мані) -1 000 грн, то 100 грн + (-1 000 грн) буде -900 грн. Тобто Ви будете в мінусі, доходу немає, а тому податок платити не треба.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 28.08.2017 14:03

Так, Ви все правильно зрозуміли. 


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 28.08.2017 09:01

Якщо Ви граєте у зареєстрованих букмекерських конторах (ті, що у вигляді ларьків на вулиці, про покер-руми не йдеться, так як в Україні таких немає, принаймні легальних), то податок з Вашого виграшу відрахує сама контора.

Якщо гра, відповідно і виграш, відбувається в режимі онлайн, то Ви самі платите податок від виграшу, отриманого за рік. Так як це податок на доходи фіз. осіб, Вам необхідно визначити дохід за рік. Якщо на початку року Ви мали 100 грн, а в кінці отримали 1 000 грн, то доходом буде 900 грн, які і треба оподаткувати. Якщо на початку року Ви мали 1 млн грн, а в кінці 0 грн (те ж саме, що і -2 млн грн), то, відповідно, доходу Ви не отримали, а тому податок платити немає з чого.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 27.08.2017 18:35

Так, звертайтесь до територіального органу ДФС і заповнюйте декларацію, в якій вказуйте суму свого доходу і його джерело. В графі джелело вказуйте просто "виграш", можна не зазначати сайт, назву покер-руму і так далі. 

Якщо Вам була корисна консультація, залиште позитивний відгук.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 27.08.2017 13:58

Ні, немає. Ви резидент (зареєстровані в Україні), тому платите податки по законодавству України.

Відповідно до п.п. 162.1.1 п. 162.1 ст. 162 Податкового кодексу платниками  податку на доходи фізичних осіб є, зокрема, фізичні особи – резиденти, які отримують доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 27.08.2017 06:03

Якщо виграєте 1000 грн, теж. Неоподатковуваний мінімум в Україні 17 грн.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 26.08.2017 12:36

Так, 18% від виграшу прийдеться віддати державі.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 26.08.2017 10:29

Доброго дня. Давайте зупинимось на покері та букмекерський конторах, як онлайн так і в живу. Уявімо ситуацію, що Ви виграли 1 млн гривень в покері чи конторі і Вам їх не виплатили. Ваші дії: писати керівництву контори, покерного клубу, онлайн-плащадки з вимогою віддати виграш. Припустимо, Вам відмовили. Ви звертаєтесь до суду з аналогічною вимогою. На рахунок покеру є тільки рішення ВАСУ про те, що це не азартна гра, тобто тут Ви зможете вказати на законність гри як такої і щось вимагати в подальшому, і то це не 100% гарантія. Законодавчо правомірність покеру не встановлено, лише постанова ВАСУ.

Тепер щось букмекерської контрори, в Законі вказано, що гральний бізнез - організація азартних ігор в букмекерських конторах. Тут можна виїхати на тому, що Ви робили ставки, а не грали в карти в букмекерській конторі як такій (ларьок). Про онлайн букмекерські контори також, адже там є широкий вибір ігор, в тому числі карти, доміно і тому подібне. 

Тому, якщо дійде до суду, Вам треба буде спочатку доказати те, що гра була не азартною (в покері посилатися на постанову ВАСУ, в букмекерській конторі - на неточіність визначення цього поняття в Законі), а лише потім суд перевірить законність істування ціїє контори, покер руму. Одним словом, повертаємось до моїх слів: "З іншої сторони, як захистити себе у разі порушення права на виграш наприклад, це вже складніше питання".


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 25.08.2017 12:51

Так, Ви все правильно зрозуміли.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 23.08.2017 08:43

Відповідно до вищевказаного Закону, букмекерська теж підпадає під поняття азартна гра, одна в Законі "Про заборону грального бізнесу в Україні" вказується, що гральний бізнес - діяльність, пов'язана з організацією, проведенням та наданням можливості доступу до азартних ігор у казино, на гральних автоматах, комп'ютерних симуляторах, у букмекерських конторах, в інтерактивних закладах, в електронному (віртуальному) казино незалежно від місця розташування сервера.

Якщо почитати поняття азартна гра - будь-яка гра, обов'язковою умовою участі в якій є сплата гравцем грошей, у тому числі через систему електронних платежів, що дає змогу учаснику як отримати виграш (приз) у будь-якому вигляді, так і не отримати його залежно від випадковості. То Лото-Забава - це також азартна гра, одна вона дозволена Законом, бо належить державі і повністю нею контролюється.

В Україні букмекерські контори успішно функціонують (у вигляді всім знайомих ларьочків), однак держава припиняє діяльність конкурентів, щось типу Парі-Матч і тому подібні. Тому, це питання відносно врегульоване.Про букмекерські контори онлайн взагалі не йдеться, перешкод для Вас, як гравця, немає. З іншої сторони, як захистити себе у разі порушення права на виграш наприклад, це вже складніше питання.


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 21.08.2017 16:10

Що таке азартна гра - http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1334-17

Рішення ВАСУ про покер - http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/AS130438.html

На законодавчому рівні покер так і не визнано спортивною грою, хоча раніше таким був в Україні. 


0
фото
Off-line Гупало Тарас
юрист
Луцк
ответил 19.08.2017 11:06

Доброго дня. В Україні заборено грати в азартні ігри, покер не є азартною грою, букмекерські контори також не заборонені!


0
фото
Off-line Юридическая компания "Ваша защита"
юридическая компания
Киев
ответил 19.08.2017 10:38

Добрый день! Уточните пожалуйста и сообщите нам на наш емейл,  регистрация в данных румах предполагает официальную регистрацию и  выплаты на територии Украины?









Реклама
Адвокат Осикін Володимир
Осикин Владимир






x
Задайте вопрос юристам прямо сейчас

- Первый ответ через 15 минут
- Более 5 000 юристов на сайте
- Более 150 000 консультаций