Получите онлайн консультацию проверенных Юристов. Это просто
Юристы


Может ли покупатель (юр.лицо) вернуть товар в течение 14 дней?

Добрый день! Продали от ФОП 2-ой группы ТОВ товар, без НДС. Продажа состоялась без договора (он ещё на согласовании в ТОВ). Оплата была произведена по счету-фактуре в два этапа: предоплата перед заказом 80%, и доплата 20% перед отгрузкой. Товар был отгружен, на расходной накладной есть печать склада покупателя. Спустя 5 дней представитель покупателя заявил, что хочет вернуть товар, так как он им не подходит из-за того, что не соответствует некоторым техническим особенностям. Представитель покупателя ссылается на то, что может вернуть товар в течении 14 рабочих дней по закону. Подскажите, пожалуйста, прав ли в данном случае представитель покупателя?


13.08.2019 14:25


фото
Off-line Сергей Рыбинцев
Адвокат / Киев
Репутация: 230 / 380 1045 отзывов
консультация

Добрый день!

Нет, и без вариантов нет.

Положения про 14 дневный срок применяется ТОЛЬКО в потребителю как физ.лицу, согласно ЗУ Про защиту прав потребителя.

Но никак не юрид.лицам- хоз.субъектам.

Если вы иное безусловно не подписали в вашем договоре.

Набирайте.

13.08.2019 15:10

фото
Off-line Сергей Рыбинцев
Адвокат / Киев
Репутация: 230 / 380 1045 отзывов
предложение
Консультация
13.08.2019 15:11


195 грн.
ok Выбор клиента

фото
Off-line Наталия Яцюк
Адвокат / Киев
Репутация: 12 / 380 53 отзыва
консультация

ЗУ "про захист прав споживачів" та параграф 2 розд. 3 ЦК України регулюють відносини щодо роздрібної купівлі-продажу товарів, а тому розповсюджуються на відносини між споживачами товарів (крім харчових продуктів, якщо інше прямо не встановлено цим Законом), робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг (ст.1-1 закону), де споживачем є фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника ( п. 22 ст. 1 закону). Тобто право на повернення товару належної якості має фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

Такти чином, вимога вашого контрагента щодо повернення товару належної якості, якщо вона не узгоджена у взаємних  домовленостях, які закріплені в листах та повідомленнях, в тому числі і на електронну пошту, не грунтується на нормах чинного законодавства і не підлягає задоволенню. 

 

13.08.2019 15:43









"Top"

Задать вопрос Юристам