Задайте свой вопрос юристам со всей Украины
Получите одновременно до 30 мнений от специалистов права
Украина

Купила дзеркало в магазині з товстою красивою рамою, не було змоги відразу повісити,...

14.03.2019 10:09
Платный вопрос - 99 грн. Автор вопроса определит, какая консультация юриста ему помогла и кому передать вознаграждение!

Доброго дня! Купила дзеркало в магазині з товстою красивою рамою, не було змоги відразу повісити, коли дістала з коробки через 20 днів після покупки, побачила, що рама розслхлась у багатьох місцях, виглядає дуже негарно, чи можу я його якось хоч обміняти, якщо збігло вже 14 днів після покупки? (чек з магазину маю)


Ответы юристов


Получен гонорар: 10%
0
фото
PREMIUM
Off-line Lеgal Group Help
юридическая компания
Харьков (также Киев,Днепр,Запорожье,Полтава,Одесса ,вся Украина)
ответил 14.03.2019 12:16
ответ исправлен 14.03.2019 12:17
Добрый день уважаемый гость. Вам надо ориентироваться на статью закона о товаре ненадлежащего качества которое подлягает замере,возврату,уменьшению стоимости. Необходимо подать претензию-Обращайтесь Если остались вопросы,пишите в личку или звоните.


Индивидуальная Консультация,дистанционное составление документов
Показать контакты
Получен гонорар: 15%
0
фото
FIND
Off-line Петренко Евгений
юрист
Харьков (также Все регионы Украины)
ответил 14.03.2019 11:40

У Вашому випадку йдеться про товар неналежної якості, тому треба подавати претензію до продавця і вимагати заміни неякісного товару або повернення коштів.

Якщо магазин відмовить у задоволенні вимог, тоді потрібно скаржитись до держпродспоживслужби або до суду.



С уважением, Евгений. Индивидуальные консультации - платные. Если Вам помог мой ответ, пожалуйста остасьте отзыв
Показать контакты
Получен гонорар: 15%
0
фото
FIND
Off-line Петренко Евгений
юрист
Харьков (также Все регионы Украины)
ответил 14.03.2019 11:40
ответ исправлен 14.03.2019 11:41
Этот ответ юрист предпочёл удалить :)
Получен гонорар: 15%
0
фото
PREMIUM
Off-line Адвокат Евгений Александрович
адвокат
Киев (также и вся Украина)
ответил 14.03.2019 11:28

Вы имеете право подать претензию администрации магазина и требовать возврата денег. Если не будет результата, подавайте жалобу в Госпродпотребслужбу Украины (бывшая Инспекция по защите прав потребителей).



Индивидуальная консультация, подготовка документов, участие в деле - на платной основе. С уважением,адвокат Евгений Александрович
Показать контакты
Получен гонорар: 10%
0
фото
FIND
Off-line Васильева Наталия
адвокат
Киев
ответил 14.03.2019 11:27
Згідно ЗУ Про захист прав споживачів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. Що таке гарантійний строк: гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг; Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. 2. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Якщо на продукцію не встановлено гарантійні строки або строк придатності, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги за умови, що недоліки було виявлено протягом двох років. Сміло звертайтесь до магазину про усунення недоліків.


С уважением, Васильева Наталья
Показать контакты
Получен гонорар: 5%
0
фото
FIND
Off-line ТОВ "ПРАВО НА ЯКІСТЬ" Команда юристів
юридическая компания
Киев
ответил 14.03.2019 11:17
Если есть гарантийный строк то можете ,в других случаях нет.14 дней возврата прошли.


з повагою, Право На Якість
Показать контакты
Получен гонорар: 40%
0
фото
PREMIUM
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Киев (также Одесса, Днепр, Львов)
ответил 14.03.2019 10:39

Доброго дня!

Строк в 14 днів для повернення застосовується за умови, що ви не використали товар, але він вам не підішов за будь-яких підстав.

У вашому ж випадку  підставою для повернення буде те, що товар має істотний недолік. І не має тут поняття гарантійного терміну.

На підставі положень ст.1, 8 ЗУ Про захист прав споживачів, розривайте договір купівлі-продажу та повертайте кошти, пишіть письмову заяву до продавця.



Если Вы не способны защитить свои права от посягательств агрессора, его требованиям и оскорблениям не будет конца. Хочешь защититься? Свяжись со мной!
Показать контакты
Получен гонорар: 5%
0
фото
FIND
Off-line Юридическая компания "Ваша защита"
юридическая компания
Киев
ответил 14.03.2019 10:24
Добрий день! Це можно зробити у рамках гарантійного строку.Звертайтесь, будемо раді Вам допомогти!


С уважением, ЮК "Ваша защита"
Показать контакты
0
фото
PREMIUM
ответил 14.03.2019 10:24

Доброго дня. Якщо на товар, що був Вами придбаний не було встановлено гарантійного строку, повернути Вам його наврядчи вдасться.



Первая консультация по телефону или онлайн - бесплатная. Личные консультации - оплачиваются. Звоните
Показать контакты

Доступные специалисты в области гражданского права

Кірюшини  Артем і Наталья
PREMIUM
Off-line Кірюшини Артем і Наталья
500 грн
Консультация
адвокат
Киев
Телефон Телефон Чат Telegram Чат WhatsApp Чат WhatsApp
Рыбинцев Сергей
PREMIUM
Off-line Рыбинцев Сергей
750 грн
Консультация
адвокат
Киев
Телефон Телефон Чат WhatsApp Чат WhatsApp
Lеgal Group Help
PREMIUM
Off-line Lеgal Group Help
250 грн
Консультация
юридическая компания
Харьков
Телефон Телефон Чат Telegram Чат WhatsApp Чат WhatsApp
Осикин  Владимир
PREMIUM
Off-line Осикин Владимир
1000 грн
Консультация
адвокат
Киев
Телефон Телефон Чат Telegram Чат WhatsApp Чат WhatsApp
Марковская  Виктория
PREMIUM
Off-line Марковская Виктория
50 грн
Консультация
юрист
Одесса
Телефон Телефон Чат WhatsApp
Будовий Дмитро
PREMIUM
Off-line Будовий Дмитро
200 грн
Консультация
юрист
Киев
Телефон Телефон Чат Telegram Чат WhatsApp





Реклама
Адвокат
Адвокат