Консультируйтесь онлайн с юристами со всей Украины
Получите одновременно до 30 мнений от специалистов права
Украина

Сдал телефон на ремонт по гарантии 13 ноября. В квитанции указано ориентировочная дата...

28.12.2017 16:00

Добрый день! Сдал телефон на ремонт по гарантии 13 ноября. В квитанции указано ориентировочная дата готовности 20 ноября. Сегодня уже 28 декабря и телефон по прежнему в ремонте. На каждый звонок отвечают, что нет то одной запчасти ждут поставку, потом другой и т. Д. Подскажите как и куда жаловаться в данной ситуации? Или каковы должны быть мои действия, чтоб как-то повлиять на данный интернет-магазин? Заранее благодарю за ответ





Ответы юристов


0
фото
Off-line Юридический Центр
юридическая компания
Кривой Рог (также Київ, Дніпро)
ответил 28.12.2017 19:34

У відповідності до ч. 9 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Напишіть письмову вимогу (претензію) до Продавця здійснити безоплатний ремонт та перерахувати неустойку згідно Закону України "Про захист прав споживачів".

Також Ви маєте право оскаржити бездіяльність Продавця до територіального органу Держспоживслужби.  


0
фото
ответил 28.12.2017 19:28

Доброго дня!

Відповідно до ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів", у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

За затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Отже, Ви можете звернутися з заявою до інтернет-магазину (пишете в двох екземплярах, на одному представники повинні поставити відмітку про прийняття) з вимогою виконати ремонт в строк (наприклад: 7 днів) та виплатити неустойку. Якщо можливості подати заяву для відмітки, то направляєте на їх адресу цінним истом з описом вкладення.

Якщо недолік в телефоні істотний, то також можна вимагати: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Істотний недолік робить неможливим чи недопустимим використання товару, виник з вини виробника (продавця, виконавця) та його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів.

Також паралельно Ви можете звернутися до Інспекції з питань захисту прав споживачів.

Напишіть заяву 


Доступные специалисты в области договорного права

Осикин  Владимир
PREMIUM
Off-line Осикин Владимир
1000 грн
Консультация
адвокат
Киев
Телефон Телефон Чат Telegram Чат WhatsApp Чат WhatsApp
Левченко Ксения
PREMIUM
Off-line Левченко Ксения
90 грн
Консультация
юрист
Каменец-Подольский
Телефон Телефон Чат Telegram Чат WhatsApp Чат WhatsApp






Реклама
Адвокат Осикін Володимир
Осикин Владимир





x
Задайте вопрос юристам прямо сейчас

- Первый ответ через 15 минут
- Более 5 000 юристов на сайте
- Более 150 000 консультаций