Задайте свой вопрос юристам со всей Украины
Получите одновременно до 30 мнений от специалистов права
Украина

Є мета створення мережі продуктових МАФ у м.Львів. МАФи мають бути розташовані в...

13.04.2019 12:58
Платный вопрос - 299 грн. Автор вопроса определит, какая консультация юриста ему помогла и кому передать вознаграждение!

Доброго дня! Є мета створення мережі продуктових МАФ у м.Львів. МАФи мають бути розташовані в дворах житлових масивів. Уже підібрано декілька підходящих локацій. Потрібно отримати дозвільні документи на встановлення МАФів в даних місцях. Бажана співпраця на постійній основі. - Форма організації бізнесу ТОВ. - Також отримання ліцензій на продаж алкоголю та тютюну. - Якщо омжливо, то цікавить послуга оформлення під ключ. Сергій 


Комментарии автора вопроса

13.04.2019 13:18
Якщо можливо нас цікавить послуга оформлення під ключ

Ответы юристов


0
фото
FIND
Off-line Lеgal Group Help
юрист
Харьков (также Киев,Днепр,Запорожье,Полтава,Одесса ,вся Украина)
ответил 15.04.2019 08:10
Добрый день,уважаемый гость. Правильно выразились под ключ,так как нюансов много ,МАФ должен быть не менее 20 м,удаленность от школ ,разрешение на установку,лицензия,санит висновки Если остались вопросы пишите в личку или звоните


Индивидуальная Консультация,дистанционное составление документов
Показать контакты
0
фото
FIND
Off-line ТОВ "ПРАВО НА ЯКІСТЬ" Команда юристів
юридическая компания
Киев
ответил 13.04.2019 20:31
Звоните проконсультируем в полном обьеме .Нужны исходные данные проэкта .просто так писать все подряд нет смысла .


з повагою, Право На Якість
Показать контакты
0
фото
FIND
Off-line Цалцалко Ирина
юрист
Львов (также Киев, Одесса и вся Украина)
ответил 13.04.2019 20:26

Добрий вечір!

Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1330-11

Який у нас буде план:

  1. Отримати дозвіл на розміщення МАФ.
  2. Розробити Комплексну схему розміщення МАФ

1.5. Комплексна  схема  розміщення ТС в межах вулиці (скверу,
бульвару,  провулку,  узвозу,  проїзду,  площі,   майдану   тощо),
мікрорайону  (кварталу),  населеного пункту - текстові та графічні
матеріали,  якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з
урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також
існуючих містобудівних обмежень,  вимог щодо охорони навколишнього
природного  середовища  та  раціонального  використання територій,
охорони  історико-культурної   спадщини,   земельно-господарського
устрою.
 

 1.6. Комплексна  схема розміщення ТС та архітип розробляються
за рішенням сільської,  селищної, міської, районної ради суб'єктом
господарювання,  який  має  ліцензію на виконання проектних робіт,
або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат,
та  затверджуються рішенням (розпорядженням,  наказом) виконавчого
органу  відповідної  ради,   районної   державної   адміністрації.
Розроблення   комплексної   схеми   розміщення   ТС   та  архітипу
здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших  джерел,
не заборонених законодавством.

  1. Підставою для  розміщення  ТС  є  паспорт  прив'язки  ТС

2.2. Замовник,  який має намір встановити ТС,  звертається до
відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради,
районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній
формі про можливість розміщення ТС.

2.3. До заяви додаються:

     графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування
ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній
основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;

     реквізити замовника (найменування,  П.І.Б., адреса, контактна
інформація).

     Цей перелік документів є вичерпним.


     2.6. Для  оформлення  паспорта прив'язки замовник звертається
до органу з питань містобудування  та  архітектури  із  додатковою
заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:

     схему розміщення ТС (додаток 1);

     ескізи фасадів  ТС  у кольорі М 1:  50 (для стаціонарних ТС),
які  виготовляє  суб'єкт  господарювання,  що  має   ліцензію   на
виконання  проектних робіт,  або архітектор,  який має відповідний
кваліфікаційний сертифікат (додаток 1);

     схему благоустрою  прилеглої  території,  складену замовником
або суб'єктом  підприємницької  діяльності,  який  має  відповідну
ліцензію,   архітектором,  який  має  відповідний  кваліфікаційний
сертифікат,  відповідно  до  Закону   України   "Про   благоустрій
населених пунктів України" ( 2807-15 );

     технічні умови щодо інженерного забезпечення (за  наявності),
отримані  замовником  у  балансоутримувача  відповідних інженерних
мереж.

     Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

2.20. Встановлення  ТС  здійснюється  відповідно  до паспорта
прив'язки.

  1. Подати до виконавчого орган заяву про виконання умов.

2.23. ПіслярозміщенняТСзамовникподаєдовиконавчого
органу сільської,селищної, міської ради або відповідної районної
державної адміністрації письмовузаявузаформою,наведеноюу
додатку 2 до цього Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги
паспорта прив'язки.

І так далі. В цілому, Вам не потрібно знати всю цю інформацію, якщо Ви замовляєте послугу під ключ. Спочатку, як ми вже говорили, зареєструйте ТОВ, оформите на мене довіреність та почнемо все робити. До понеділка ;)



С Уважением, Ирина!
Показать контакты
0
фото
FIND
Off-line Пасичная Ирина
адвокат
Днепропетровск (также Украина)
ответил 13.04.2019 14:39

Після реєстрації організаційної форми бізнесу, необхідноотримати дозвіл міської ради на встановлення МАФів, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та ліцензій. Послугу оформлення під ключ можливо замовити у розілі "создать задание".



Показать контакты
0
фото
PREMIUM
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Киев (также Одесса, Днепр, Львов)
ответил 13.04.2019 13:43

Доброго дня, Сергій!

Зверніть увагу що для отримання ліцензії на роздріб потрібно врахувати площу вашого МАФу.

Звертайтесь, працюю під ключ в сфері вашого питання.



Если Вы не способны защитить свои права от посягательств агрессора, его требованиям и оскорблениям не будет конца. Хочешь защититься? Свяжись со мной!
Показать контакты
0
фото
FIND
Off-line Петренко Евгений
юрист
Харьков (также Все регионы Украины)
ответил 13.04.2019 13:26
ответ исправлен 13.04.2019 13:34

Доброго дня, 

Потрібно звертатися до ЦНАП з заявою до  департаменту містобудування про можливість розміщення тимчасової споруди і надання паспорту прив'язки.

Після отримання дозвільних документів звертатися до держпродспоживслужби за отриманням санітарного висновку.

А також до дфс за отриманням ліцензій.

Якщо Вам потрібна послуга з оформлення бізнесу під ключ, розмістіть замовлення у розділі "Стол заказов" цього сайту.



С уважением, Евгений. Индивидуальные консультации - платные. Если Вам помог мой ответ, пожалуйста оставьте отзыв
Показать контакты
0
фото
FIND
Off-line Островський Роман
юрист
Киев
ответил 13.04.2019 13:13

Доброго дня. 

Вам спершу потрібно отримати дозвіл на розміщення малої архітектурної форми у Львівській міській раді. Отримувати даний дозвіл потрібно бажано на зареєстрований суб’єкт господарювання, попередньо зареєструвавшись як ФОП або юридична особа. В залежності від того, чим плануєте займатись (кофе або продукти харчування), далі потрібно отримати висновок санітарно - епідеміологічної експертизи.

Вас цікавить юридичне супроводження?



З повагою, Островський Роман
Показать контакты






Реклама
Виктория Костромина - адвокат
Виктория Костромина - адвокат
Подробнее

Адвокат
Адвокат
Подробнее

Семейный адвокат
Семейный адвокат
Подробнее