Консультируйтесь онлайн с юристами со всей Украины
Получите одновременно до 30 мнений от специалистов права
Украина

Товар ненадлежащего качества (возврат)

08.11.2013 09:58

Телефон на гарантии, (стал сам по себе автоматически выключаться), обратились в магазин, (два раза магазин отправлял в обслужив. центр, в акте указывали по возврату что телефон сделали, но в этот же день те же проблеми. Чтобы обменять или вернуть деньги магазин настаивает на независимой экспертизе, не в том городе где я проживаю, если докажут что по моей вине мне нужно оплатить за экспертизу 240грн по их словам (но вина та не моя), должна ли я платить за эту экспертизу вообще? Или как обойтись без нее, где гарантия того что они не сговорились  (за догору деньги не вернут)? Возможно ли отремонтировать за свой счет и предоставить им чек?





Ответы юристов

0
фото
FIND
Off-line Костромина Виктория
юрист
Киев (также вся Украина)
ответил 08.11.2013 11:01

если будет доказано что по вашей вине - тогда вам придеться оплатить экспертизу



С уважением Костромина Виктория, тел.067-392-07-61 (viber), 050-208-41-00, 063-511-80-99, kostromina.uryslygi@ukr.net, ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ КОНСУЛЬТАЦИИ - ПЛАТНЫЕ ; стоимость - зависит от вопроса
Показать контактную информацию
0
фото
ответил 08.11.2013 10:11
ответ исправлен 08.11.2013 10:11

Доброго дня!

Відповідно до ч. 2 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів", - "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."

Відповідно до ч. 4 ст. 17 ЗУ "Про захист прав споживачів", - "Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції.

У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку."

Отже, у випадку, якщо експертиза доведе, що несправність сталась з Вашої вини, то витрати за експертизу можуть бути покладені на Вас.

А ремонтувати за власний рахунок не раджу, оскільки в гарантії має бути пункт про втрату гарантії телефоном у раз несанкціонованого втручання третіх осіб (наприклад неавторизованого сервісного центру, чи якогось "народного умільця"). Кошти за такий ремонт Вам не повернуть, і гарантію втратите.









Реклама
Адвокат Осикін Володимир
Осикин Владимир


Каталог документов

В данной категории пока нет документов для покупки




x
Задайте вопрос юристам прямо сейчас

- Первый ответ через 15 минут
- Более 5 000 юристов на сайте
- Более 150 000 консультаций