Консультируйтесь с юристами со всей Украины онлайн
Получите одновременно до 30 мнений от лучших специалистов права
Украина

Проблема з покупкою товару через інтернет. Замовив акваріумний фільтр і обігрівач в інтернет...

03.01.2018 18:11
Проблема з покупкою товару через інтернет.

Замовив акваріумний фільтр і обігрівач в інтернет магазині з передоплатою та безкоштовною доставкою. Виявилось що фільтр занадто сильний і дуже шумить як для мого акваріума, и вирішив повернути. Коли з’єднався з продавцем він довго шукав відповідь щоб я не міг повернути товар, Спочатку говорив що товар неможна повернути після використання, хоч я занурив фільтр в чисту воду без грунту, так як акваріум ще не запускав. Відповідав, якщо фільтр без браку тоді я його також не можу повернути тому що я його вже купив і ніякої причини для повернення немає. Далі погодився на повернення, сказав - якщо фільтр буде в нормальному, стані гроші повернуть. Я пішов і відправив фільтр за свої кошти!

Щоб провірити обігрівач залишив його в воді, а на другий день обігрівач набрав води, не знаю яким дивом він не замкнув. Знову зателефонував і розповів про брак обігрівача, відправив відео з браком обігрівача. Продавець сказав – якщо ніяких тріщин немає це брак. Обігрівач я також відправив за свої кошти.

Коли прийшов фільтр до продавця він зняв відео де занурив фільтр у воду і сказав що ніякого браку тут немає, хоч я відправляв його не через брак! Було дві відповіді спочатку відповів що відправить фільтр постачальнику на перевірку, якщо браку немає мені назад відправлять фільтр. У відповідь я сказав що відправляв фільтр не через брак. Він відповів – товар перевірить постачальник і чи вернуть мені кошти залежить від постачальника товару. Сказав що фільтр прийшов в хорошому стані, тільки на упакованій коробці була невелика вм’ятина.

Коли вже прийшов обігрівач продавець відповів що обігрівач прийшов з водою у середині, а під захисним ковпаком була тріщина. Сказав що це не брак і мені потрібно було розібрати обігрівач ще при прийомі на пошті. Я попросив прислати фото. Він прислав фото де тріщина була не тільки під захисним ковпаком, а й у видному місці (на моєму відео цієї тріщини не було) води всередині вже не було. Сказав що гроші не повернуть, а коли запитав коли його повернуть? Він відповів - для чого він вам?

Що можете порадити в цій ситуації? Чи є якась можливість повернути кошти за товар?





Ответы юристов

0
фото
PREMIUM
On-line Уварова Анастасия Евгеньевна
юрист
Харьков (также Киев,Днепр,Одесса ,вся Украина)
ответил 03.01.2018 18:51

Добрый день,уважаемый

 !! Предъявляйте претензии перевозчику и просите компенсировать ущерб 

С Новым Годом и Рождеством !



Индивидуальная консультация.Дистанционная помощь в составлении документов,представление ваших интересов ☎️ +380677063002 ☎️ +380663764787
Показать контактную информацию




Реклама
Адвокат Осикін Володимир
Осикин Владимир

Адвокат, корпоративный юрист
Адвокат, корпоративный юрист

Нотариус Майдыбура. Киев.
Нотариус Майдыбура. Киев.



Категории вопросов




x
Задайте вопрос юристам прямо сейчас

- Первый ответ через 15 минут
- Более 5 000 юристов на сайте
- Более 150 000 консультаций