Платная консультация
Платная консультация быстрее и эффективнее

Бесплатная консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов





Украина

Вітаю! Зареєстрований як підприємець у 2000 році. Тоді у 2000-му році я отримував печатку як...

26.09.2017 10:08
Vlad
Вітаю!

Зареєстрований як підприємець у 2000 році. Тоді у 2000-му році я отримував печатку як «Суб’єкт підприємницької діяльності».
Зараз один з контрагентів звернув увагу, що на печатці має бути вказано «Фізична особа підприємець».

Хоча печатки відмінені, деякі контрагенти їх вимагають :(

Питання:
1) . Які юридичні наслідки можуть бути за використання печатки, що не відповідає організаційно-правовій формі господарювання?
2) Який порядок заміни старої печатки (отриманої у 2000 році) на нову (іншу)? Мається на увазі які державні органи я маю про це повідомити? Що робити з старою печаткою?

Дякую наперед!





Ответы юристов

0
фото
FIND
Off-line Уманець Сергій
адвокат
Киев
ответил 26.09.2017 15:19

ніякого порядку заміни печатки немає. Йдете в будь-яку майстерню по виготовленню печаток  і за 200-300 грн. через 1-2 години отримуєте печатку, яка Вам подобається



З повагою, Уманець Сергій, тел. 050-380-2684, 044-229-5154, 098-6144-576
Показать контактную информацию
0
фото
FIND
Off-line Юридическая компания HOL GROUP
юрист
Киев
ответил 26.09.2017 11:26
ответ исправлен 26.09.2017 11:26

Відповідно до ст 58 з позначкою 1 ГКУ  Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.

Тобто дійсно, на-сьогодні не обов'язково використовувати печатку і вимога контрагентів про її обов'язкову наявність не є правоміроною. При укладенні договорів, слід керуватись загальними вимогами до їхньої форми передбаченими Цивільним кодексом України ( наприклад ст.207,208,209 тощо) в жодній з цих статей не зазначається, що використання печатки є обов'язковим при укладенні договорів з контрагентами.

Щодо питання порядку знищення старої печатки є Лист Держкомітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 18.07.2011 р. №5916 де зазаначається, що:

Порядок знищення печаток передбачався Iнструкцією про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об’єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 11 січня 1999 року №17 (далі — Iнструкція).

Iнструкція втратила чинність згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 11 січня 2011 року №5.

Враховуючи те, що Iнструкція втратила чинність, норма щодо зобов’язання здавати печатки і штампи для знищення в органи внутрішніх справ на сьогодні не діє.

Залишилися чинними лише деякі порядки для знищення печаток нотаріусів, державних установ та ін суб'єктів.

Сьогодні ви можете просто замінити стару печатку на нову, бо це питання відноситься до сфери вашої внутрішньої діяльності. Для того, щоб не виникло жодниїх питань з боку державних органів чи інших осіб ви можете добровільно, при утилізації печатки, скласти у довільній формі акт про знищення печатки(штампу). Приклад такого акту надаю вам у посиланні: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/TF019693.html

Щасти вам!

Юрист HOL GROUP, Пустовойт Карина.



Показать контактную информацию

Nebulonis.com
Поделись этим вопросом с друзьями:
VIІ Зимовий Форум ААУ

Технологии и право



Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2017    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?