Консультируйтесь с юристами со всей Украины онлайн
Получите одновременно до 30 мнений от лучших специалистов права
Украина

Доброго дня, мене цікавить питання на рахунок прав захисту споживачів і повернення коштів за...

11.04.2017 18:32

Доброго дня, мене цікавить питання на рахунок прав захисту споживачів і повернення коштів за списаний товар.
17 березняв гарантійний ремонт була відіслана оперативна память (ціна на момент покупки 1829 грн), сьогодні (11 квітня) мені повідомили, що оперативка не підлягає ремонту і її списали, при цьому запропонували повернути гроші (1829 грн). Про те, дана частина компютера значно подорожчала, оскільки місяць назад я взяв на заміну іншу (такої самої моделі) в іншому магазині (приблизна ціна 2,5к грн).
Відповідно, питання в наступному: яку суму мені повинен повернути магазин при умові, що аналогічної памяті в них немає і, як факт - немає і актуальної ціни, чи можу я відштовхуватись від цінової політики інших магазинів?



Комментарии автора вопроса

12.04.2017 13:00      комментарий относится к Рыбинцев Сергей
Доброго дня. В телефонній розмові я згадував про такий варіант, але магазин відмовився, чи є в мене якісь шанси на законному рівні отримати ту сумму гривень, яка є актуальною по відношенню до ціни?
Якщо так, то в скільки обійдуться ваші послуги по складанню такої заяви, де вона буде основуватись на законах України? І ще, чи можу я основуватись на ціні товару на тот момент, коли був куплений аналогічний товар, оскільки в мене є чеки і гарантія, яка підтверджує це? Момент покупки нової оперативної плати співпадає з моментом, коли я відіслав в гарантійний ремонт стару оперативну плату.



Ответы юристов

0
фото
PREMIUM
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Киев (также Одесса, Днепр, Львов)
ответил 12.04.2017 14:45

Для мене телефонна розмова -взагалі не показник, як правила в телефонних розмовах ніколи законі права та інтересі і не реалізуються.

У вас є всі шанси на повернення коштів за ціною на аналогічну позицію, що діє на час розірвання договору. Вне залежості де ця аналогічна позицію на території країни продається. Це ваше право, закріплене в ЗУ "Про захист прав споживачів".

Питання стосовно вартості послуг я можу обговорювати через електронну пошту, звертайтесь.



Если Вы не способны защитить свои права от посягательств агрессора, его требованиям и оскорблениям не будет конца. Хочешь защититься? Свяжись со мной! Тел.: 0503202873, Почта: ribintsevss@gmail.com
Показать контактную информацию
0
фото
PREMIUM
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Киев (также Одесса, Днепр, Львов)
ответил 12.04.2017 07:15

Доброго дня!

При поверненні коштів внслідок розірвання договору з причин істотного недоліку товару, ціна товару розраховується на дату розірвання договору (по суті дати вашої заяви про повернення по товару з істотним недоліком).

Судова практика з цього питання склалась, і суди визначають право споживача на суму повернення за ціною на аналогічний товар в тому числі і в інших мережах.

Для цього ви пишите відповідну заяву на продавця, вказуєте відсутність аналогічного товару в їх магазині, вказуєте наявність в інших- та докази (фото, чеки тощо) їх ціни, і просити повернення за цією ціною.



Если Вы не способны защитить свои права от посягательств агрессора, его требованиям и оскорблениям не будет конца. Хочешь защититься? Свяжись со мной! Тел.: 0503202873, Почта: ribintsevss@gmail.com
Показать контактную информацию




Реклама
Адвокат Осикін Володимир
Осикин Владимир

Нотариус Майдыбура. Киев.
Нотариус Майдыбура. Киев.

Адвокат, корпоративный юрист
Адвокат, корпоративный юрист



Категории вопросов




x
Задайте вопрос юристам прямо сейчас

- Первый ответ через 15 минут
- Более 5 000 юристов на сайте
- Более 150 000 консультаций