Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Грязная вода из крана, куда обращаться?

06.01.2016 16:51

У жилого комплекса осбб, вода из крана цвета земли, водоканал говорит что ответственный осбб, а осбб винит водоканал. Разобраться не можем куда и на кого писать коллективную жалобу на качество и напор подачи воды? Как правильно создать такое заявление?


г. Ирпень

Комментарии автора вопроса

06.01.2016 17:08      комментарий относится к Мороз Виктор
Как правильно составить жалобу?

06.01.2016 16:57      комментарий относится к Мороз Виктор
Договор с водоканалом подписан напрямую



Возможно Вам будут полезны следующие видеоконсультации

Проблемы с ЖЭКами. Как их решить? Сергей Панасюк.
Проблемы с ЖЭКами. Как их решить? Сергей Панасюк.
В этом ролике мы поговорим о проблемах с ЖЭКами, о качестве коммунальных услуг и как бороться с ЖЭКами Запомните...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев

Ответы юристов

0
фото
Off-line Власенко Татьяна
адвокат
Днепропетровск (также Вся Украина)
ответил 06.01.2016 20:13
ответ исправлен 06.01.2016 20:15

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», держава гарантує захист прав споживачів у сфері питної води та питного водопостачання шляхом забезпечення кожної людини питною водою нормативної якості в межах науково обґрунтованих нормативів питного водопостачання залежно від району та умов проживання.

Споживачі питної води мають право, зокрема, на забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним стандартам, кількість і режим подачі якої визначаються на договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання; пред’явлення позовів до суду про відшкодування збитків, завданих внаслідок постачання неякісної питної води, що не відповідає державним стандартам.

Основним доказом неналежної якості питної води з централізованого водопостачання законодавством передбачено складання актів-претензій.

Відповідно до положень ст.18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі порушення виконавцем умов договору споживач викликає його представника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень, тощо. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погодженій умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

Зазначені положення закріплені Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв’язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім’я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов’язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім’я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов’язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з’явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об’єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об’єднання споживачів.

За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем та представником виконавця. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта — претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов’язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв’язуються у суді.

Споживач має право на досудове розв’язання спору шляхом задоволення пред’явленої претензії.

У випадку отруєння питною водою, що призвело до завдання шкоди життя та здоров’ю споживача, крім акту – претензії, в якості доказу також необхідно подавати всі докази звернення до закладів охорони та документи, що підтверджують витрати, пов’язані з таким отруєнням.

Тому звертайтесь для вирішення свого питання до відповідного водоканалу для вирішення свого питання.


0
фото
Off-line Литвиненко Олександр
юридическая компания
Киев (также Одеса, Харьків, Львів, Днепр, Україна)
ответил 06.01.2016 19:31

в договоре должны быть пункты по поводу ненадлежащего качества услуг. направляете претензию на адрес, указанный в договоре с водоконалом


0
фото
Off-line Маруценко Сергей
юрист
Селидово
ответил 06.01.2016 18:58

Заявление в произвольной форме, изложите суть дела (описательную часть) и сформулируйте требования. С заявлением идите в административную комиссию при местной администрации на прием. Управление жилищно-комунального хозяйства города разберется. 


0
фото
Off-line Мороз Виктор
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина)
ответил 06.01.2016 17:27

С учетом фактических обстоятельств и условий договора с водоканалом. Это не объясняется в двух-трех предложениях.


0
фото
Off-line Мороз Виктор
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина)
ответил 06.01.2016 17:03

Тогда к водоканалу и претензии.


0
фото
Off-line Мороз Виктор
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина)
ответил 06.01.2016 16:53

Ответ на Ваш вопрос необходимо искать в полномочиях ОСББ. Если договор с водоконалом заключен не напрямую, а через ОСББ, то ОСББ и необходимо предъявлять претензии.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?