Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Приватбанк зробив мене шахраєм, та заблокував мої кошти

02.07.2015 20:37
В моєму житті має місце дуже неприємна ситуація! У липні місяці минулого року , точної дати не пам’ятаю, мені зателефонував спеціаліст банку, який представився співробітником служби безпеки Приватбанку і повідомив, що на мій рахунок були перераховані кошти іншого клієнта, про дану ситуацію мені стало відомо зі слів спеціаліста, після цього я переглянула виписку по моїх картках і переконалася, що дійсно кошти у розмірі 120 грн. були зараховані на мій рахунок. Спеціаліст служби безпеки пояснив мені, що дані кошти потрібно повернути, я як добросовісний клієнт банку звернулася до 4 відділення Приватбанку у м.Луцьк, а саме до керуючої відділенням Корбут Ольги Володимирівіни, з її допомогою я повернула кошти власнику та відправила чек спеціалісту, який проводив розслідування. По даному факту службою безпеки було проведене службове розслідування результати, якого мені ні в усній, ні в письмовій, ні в будь-якій іншій формі повідомлено не було!
Приблизно через місяць повноцінно користуватися послугами банку я не змогла:
- мій кредитний ліміт став 0 грн;
- мені було відмовлено у відкритті рахунку на соціальні виплати;
- 20 лютого 2015 р. моя родичка перерахувала на мою картку: кошти у розмірі 2788.00 грн., дані кошти я не отримала.
Коли я звернулася до Приватбанку, спеціалісти повідомили, що на картці обмеження, яке вони скасувати не можуть. Після того я подала заявку на скасування обмеження, нажаль відповіді я не отримала. Протягом місяця я зверталася на онлайн підтримку, писала звернення на офіційному сайті, неодноразово телефонувала на гарячу лінію 3700, відповідь була одна: ведеться розслідування, мені потрібно чекати!
10 березня я знову звернулася до банку і керуюча мені пояснила, що заявка закрита і кошти я зняти не зможу, про це мене теж ніхто не повідомив! Пізніше я зі слів оператора я дізналася, що обмеження по моїй картці пов’язане з тим самим розслідуванням зазначеним вище!
Мною був написани офіційний лист звернення на який я відповіді теж не отримала, куди саме я можу звернутися з даною проблеою?

Комментарии автора вопроса

03.07.2015 10:36      комментарий относится к Рыбинцев Сергей
Ось яка відповідь прийшла мені на пошту:
Шановна Людмила Ростиславівна!
Дякуємо за звернення. Перепрошуємо, що Ви були змушені звернутися до банку з
офіційним листом і не змогли отримати консультацію в зручніших каналах зворотнього
зв’язку. Ми із задоволенням дамо вичерпну відповідь на всі Ваші запитання. Повідомляємо,
що Ваше звернення з приводу наявності обмежень в банківському обслуговуванні розглянуто
та вивчено провідними спеціалістами ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». За результатами розгляду
повідомляємо наступне. Відповідно до Умов і Правил надання банківських послуг
ПриватБанк має право: -відмовити клієнту без пояснення причин у видачі або перевипуску
картки в разі надання ним в заяві неправильної інформації, нестійкого фінансового стану або
наявності інших даних, що свідчать про неможливість видачі (перевипуску) картки цій особі;
-призупинити дію картки, а також відмовити в продовженні строку дії картки в разі здійснення
операцій, що суперечать інтересам клієнта або банку, з використанням картки або нанесеної
на неї інформації; -призупинити здійснення розрахунків за карткою (заблокувати картку) і/або
визнати картку недійсною в разі порушень держателем або довіреною особою вимог
законодавства України, умов договору, Умов і Правил надання банківських послуг і/або в разі
виникнення овердрафту; -призупинити або припинити дію картки, відмовити в продовженні,
заміні або видачі нової картки чи доручити будь-якому учаснику міжнародних платіжних
систем вилучити картку, якщо: -держатель (довірена особа) зумисно неправильно повідомив
банку про себе та/або своїх відносини з іншими банками або приховав відомості, раніше
невідомі банку та не враховані під час розгляду заяви на відкриття карткового рахунку;
-держатель понад один раз допустив прострочення погашення мінімального обов’язкового
платежу; -держатель понад один раз звертався в банк і блокував картку та при цьому за
карткою до моменту її фактичного блокування в системі авторизації банку та поміщення до
стоп-лиска здійснювалися операції, від яких пізніше держатель відмовився. Банк завжди
готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству України.



Возможно Вам будут полезны следующие видеоконсультации

Война с коллекторами, как не дать себя в обиду
Война с коллекторами, как не дать себя в обиду
Самым страшным словом, для многих должников, является – коллектор.  Факторинг в Украине явление довольно...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Банк подает в суд, что делать? Советы от юриста Сергея Панасюка
Банк подает в суд, что делать? Советы от юриста Сергея Панасюка
В этом ролике поговорим о некоторых реальных жизненных ситуациях борьбы с банком Если Ваша жена/муж решила ухудшить...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Банк угрожает, что делать?
Банк угрожает, что делать?
На Ваши вопросы отвечает: Сергей Анатольевич Панасюк  Доктор философии в области права (к.ю.н.) глава правления...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Суд по кредиту. Банк выиграл. Что делать? - Сергей Панасюк
Суд по кредиту. Банк выиграл. Что делать? - Сергей Панасюк
В этом ролике мы затронем вопросы – что же Вас ждет если Вы проиграли суды банку или прошли сроки подачи жалобы...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Долги по кредитам Украины. Что делать? - Сергей Панасюк.
Долги по кредитам Украины. Что делать? - Сергей Панасюк.
В этом ролике мы затронем вопросы долга перед банком и как не отдавать (сохранить) свое имущество. Если у Вас есть...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев

Ответы юристов

0
фото
FIND
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Днепропетровск (также Киев)
ответил 03.07.2015 11:40

Що ж, отриманий лист -зайве підтвердження необхідності вирішення питання виключно в судовому порядку.



Ваш юрист у Дніпропетровську,Києві, Одесі // (050) 3202873 ribintsevss@gmail.com
Показать контактную информацию
0
фото
FIND
Off-line *** Евгений
юрист
Киев (также и вся Украина)
ответил 02.07.2015 21:28

Вам необходимо подавать иск в суд на банк о защите прав потребителей и возврате Ваших денежных средств.



Консультация в индивидуальном порядке - на платной основе. С уважением, Евгений /моб.тел. (099)102-33-93, (097) 752-56-13/
Показать контактную информацию
0
фото
FIND
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Днепропетровск (также Киев)
ответил 02.07.2015 21:12

Доброго дня!

Вся досудова робота вами з банком вже проведена, якщо банк порушує закон та договір, не дає пояснення свого обмеження, не відповідає на звернення та скаргі, залишається одне- звертайтесь до суду, паралельно до районного НБУ у вашому місті зі скаргою.



Ваш юрист у Дніпропетровську,Києві, Одесі // (050) 3202873 ribintsevss@gmail.com
Показать контактную информацию

закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?