Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Приватбанк зробив мене шахраєм, та заблокував мої кошти

02.07.2015 20:37
В моєму житті має місце дуже неприємна ситуація! У липні місяці минулого року , точної дати не пам’ятаю, мені зателефонував спеціаліст банку, який представився співробітником служби безпеки Приватбанку і повідомив, що на мій рахунок були перераховані кошти іншого клієнта, про дану ситуацію мені стало відомо зі слів спеціаліста, після цього я переглянула виписку по моїх картках і переконалася, що дійсно кошти у розмірі 120 грн. були зараховані на мій рахунок. Спеціаліст служби безпеки пояснив мені, що дані кошти потрібно повернути, я як добросовісний клієнт банку звернулася до 4 відділення Приватбанку у м.Луцьк, а саме до керуючої відділенням Корбут Ольги Володимирівіни, з її допомогою я повернула кошти власнику та відправила чек спеціалісту, який проводив розслідування. По даному факту службою безпеки було проведене службове розслідування результати, якого мені ні в усній, ні в письмовій, ні в будь-якій іншій формі повідомлено не було!
Приблизно через місяць повноцінно користуватися послугами банку я не змогла:
- мій кредитний ліміт став 0 грн;
- мені було відмовлено у відкритті рахунку на соціальні виплати;
- 20 лютого 2015 р. моя родичка перерахувала на мою картку: кошти у розмірі 2788.00 грн., дані кошти я не отримала.
Коли я звернулася до Приватбанку, спеціалісти повідомили, що на картці обмеження, яке вони скасувати не можуть. Після того я подала заявку на скасування обмеження, нажаль відповіді я не отримала. Протягом місяця я зверталася на онлайн підтримку, писала звернення на офіційному сайті, неодноразово телефонувала на гарячу лінію 3700, відповідь була одна: ведеться розслідування, мені потрібно чекати!
10 березня я знову звернулася до банку і керуюча мені пояснила, що заявка закрита і кошти я зняти не зможу, про це мене теж ніхто не повідомив! Пізніше я зі слів оператора я дізналася, що обмеження по моїй картці пов’язане з тим самим розслідуванням зазначеним вище!
Мною був написани офіційний лист звернення на який я відповіді теж не отримала, куди саме я можу звернутися з даною проблеою?

Комментарии автора вопроса

03.07.2015 10:36      комментарий относится к Рыбинцев Сергей
Ось яка відповідь прийшла мені на пошту:
Шановна Людмила Ростиславівна!
Дякуємо за звернення. Перепрошуємо, що Ви були змушені звернутися до банку з
офіційним листом і не змогли отримати консультацію в зручніших каналах зворотнього
зв’язку. Ми із задоволенням дамо вичерпну відповідь на всі Ваші запитання. Повідомляємо,
що Ваше звернення з приводу наявності обмежень в банківському обслуговуванні розглянуто
та вивчено провідними спеціалістами ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». За результатами розгляду
повідомляємо наступне. Відповідно до Умов і Правил надання банківських послуг
ПриватБанк має право: -відмовити клієнту без пояснення причин у видачі або перевипуску
картки в разі надання ним в заяві неправильної інформації, нестійкого фінансового стану або
наявності інших даних, що свідчать про неможливість видачі (перевипуску) картки цій особі;
-призупинити дію картки, а також відмовити в продовженні строку дії картки в разі здійснення
операцій, що суперечать інтересам клієнта або банку, з використанням картки або нанесеної
на неї інформації; -призупинити здійснення розрахунків за карткою (заблокувати картку) і/або
визнати картку недійсною в разі порушень держателем або довіреною особою вимог
законодавства України, умов договору, Умов і Правил надання банківських послуг і/або в разі
виникнення овердрафту; -призупинити або припинити дію картки, відмовити в продовженні,
заміні або видачі нової картки чи доручити будь-якому учаснику міжнародних платіжних
систем вилучити картку, якщо: -держатель (довірена особа) зумисно неправильно повідомив
банку про себе та/або своїх відносини з іншими банками або приховав відомості, раніше
невідомі банку та не враховані під час розгляду заяви на відкриття карткового рахунку;
-держатель понад один раз допустив прострочення погашення мінімального обов’язкового
платежу; -держатель понад один раз звертався в банк і блокував картку та при цьому за
карткою до моменту її фактичного блокування в системі авторизації банку та поміщення до
стоп-лиска здійснювалися операції, від яких пізніше держатель відмовився. Банк завжди
готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству України.



Возможно Вам будут полезны следующие видеоконсультации

Долги по кредитам Украины. Что делать? - Сергей Панасюк.
Долги по кредитам Украины. Что делать? - Сергей Панасюк.
В этом ролике мы затронем вопросы долга перед банком и как не отдавать (сохранить) свое имущество. Если у Вас есть...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Банк угрожает, что делать?
Банк угрожает, что делать?
На Ваши вопросы отвечает: Сергей Анатольевич Панасюк  Доктор философии в области права (к.ю.н.) глава правления...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Война с коллекторами, как не дать себя в обиду
Война с коллекторами, как не дать себя в обиду
Самым страшным словом, для многих должников, является – коллектор.  Факторинг в Украине явление довольно...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Банк подает в суд за неуплату кредита. Что делать? - Сергей Панасюк
Банк подает в суд за неуплату кредита. Что делать? - Сергей Панасюк
В этом ролике мы затронем вопросы – что же Вас ждет если Вам пришло письмо из суда (о неуплате кредита) Если...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев
Как выиграть суд у банка. Это реально? - Сергей Панасюк
Как выиграть суд у банка. Это реально? - Сергей Панасюк
В этом ролике мы затронем вопросы – как можно выиграть суд у банка по кредиту Необходимо понимать, что Вы...
Панасюк Сергей (юрист)
г. Киев

Ответы юристов

0
фото
FIND
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Днепропетровск (также Киев)
ответил 03.07.2015 11:40

Що ж, отриманий лист -зайве підтвердження необхідності вирішення питання виключно в судовому порядку.



Ваш юрист у Дніпропетровську,Києві, Одесі // (050) 3202873 ribintsevss@gmail.com
Показать контактную информацию
0
фото
FIND
On-line *** Евгений
юрист
Киев (также и вся Украина)
ответил 02.07.2015 21:28

Вам необходимо подавать иск в суд на банк о защите прав потребителей и возврате Ваших денежных средств.



Консультация в индивидуальном порядке - на платной основе. С уважением, Евгений /моб.тел. (099)102-33-93, (097) 752-56-13/
Показать контактную информацию
0
фото
FIND
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Днепропетровск (также Киев)
ответил 02.07.2015 21:12

Доброго дня!

Вся досудова робота вами з банком вже проведена, якщо банк порушує закон та договір, не дає пояснення свого обмеження, не відповідає на звернення та скаргі, залишається одне- звертайтесь до суду, паралельно до районного НБУ у вашому місті зі скаргою.



Ваш юрист у Дніпропетровську,Києві, Одесі // (050) 3202873 ribintsevss@gmail.com
Показать контактную информацию

закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:



Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2017    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?