Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Сервісний центр "Пріоритет"

17.03.2015 11:29
Добрий день! Виникла така ситуація: в сервісний центр "Пріоритет", м. Львів, був зданий планшет Jeka, причина поломки:тріщина на екрані і нероботча половина сенсору. Прилад був прийнятий на ремонт, складено акт і обіцянка зробити протягом тижня, але як виявилось пізніше то деталь не була замовлена, то замовлена, але не та, і так майже місяць часу. Приходилось телефонувати кожен день, щоб відремонтували. Після ремонту виявилось, що знову не працює частина сенсору, в сервісному стверджують, що знову тріщина, але планшетом не користувались, а вони знову вимагають гроші за заміну, хоча на їхні роботи і запчастини є гарантія. Порекомендуйте, будь ласка, як бути??? Величезне ДЯКУЮ!!!
г. Львів



Ответы юристов

0
фото
FIND
Off-line Рыбинцев Сергей
адвокат
Днепропетровск (также Киев)
ответил 18.03.2015 12:07

Доброго дня! Як я зрозумів, гарантійний строк на планшет не закінчився?!

Частина 1 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" визначає:

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Ваш продавець обрав спосіб - безоплатного усунення недоліків в розумний строк, і це право і обовязок передбачено в Законі.

Але ним, продавцеь разом з сервісним центром, зловживали.

Оскільки ч.9 ст. 8 вищевказаного Закону визначає:

При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

Отже, закон та право на вашій стороні,але вам необхідно написати письмове звернення на імя як керівница сервісного центру, та імя керівника продавця, про заміну як частин на безоплатній основі в звзяку з гарантією, так і ремонту.

Вказати на положення закону, обовязково здати під розпис ці звернення.

І чекати ремонту за їх рахунок, як деталей, так і послуг з ремонту.



Ваш юрист у Дніпропетровську,Києві, Одесі // (050) 3202873 ribintsevss@gmail.com
Показать контактную информацию

закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?