Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Гарантія на планшет

04.03.2015 12:34
Доброго дня! Підкажіть мені будь ласка в такій ситуації. Я нещодавно купила сину планшет на який мені дали 1 рік гарантії. Майже відразу після покупки екран став темніти. почали з'являтись якісь полоски і почало діватись зображення. Ми здали по гарантії цей планшет в магазин на ремонт. Через місяць повернули назад і сказали що дефекту не виявлено і порадили відновити заводські налаштування в планшеті. Коли забирали планшет то чоловік підписався що ніяких претезій немає. Але коли запитав що робити коли знову почне діватися зображення в планшеті, то сказали привезете без проблем і будуть щось думати. Підкажіть будь ласка що мені робити і які я маю права, і чи можу вимагати замінити пристрій. Дякую!
г. Ровно

Комментарии автора вопроса

04.03.2015 13:08      комментарий относится к Ярмолович Алексей
Який договір розірвати?



Ответы юристов

0
фото
Off-line Дяченко Виктория
юридическая компания
Днепропетровск
ответил 05.03.2015 11:36
этот ответ относится к Harbar Aleksandr

я "добьюся" именно потому, что я юрист... и мое образование не позволяет мне рассуждать: "это Закон, а Вы попробуйте сделать это на практике".


0
фото
FIND
Off-line Ярмолович Алексей
юрист
Николаев
ответил 04.03.2015 17:55

при купівлі планшету, вважається, що ви уклали відповідно договір купівлі-продажу, тому повернення грошей означає розірвання договору



C уважением, Ярмолович Алексей www.ladlex.com.ua (063)976-70-98; (066)081-90-60 info@ladlex.com.ua
Показать контактную информацию
0
фото
Off-line Harbar Aleksandr
юрист
Киев (также Рівне)
ответил 04.03.2015 17:10
ответ исправлен 04.03.2015 17:10
Этот ответ юрист предпочёл удалить :)
0
фото
Off-line Harbar Aleksandr
юрист
Киев (также Рівне)
ответил 04.03.2015 17:10
этот ответ относится к Дяченко Виктория

ПОРАДА 1: Уважно перечитайте свою відповідь.

ДАЛІ почитайте ст. 8 ЗУ "ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ"

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно ізстаттями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник(підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

 

АЛЕ ТУТ ОДИН НЮАНС - ЦЕ ЗАКОН. ВИ СПРОБУЙТЕ НА ПРАКТИЦІ ПІТИ І СКАЗАТИ ЩО МАГАЗИН ВАМ ДАВ ГАРАНТІЮ В 1 РІК. З ВИСОКОЮ ЙМОВІРНІСТЮ ВАМ ПОРАДЯТЬ ПОЇХАТИ ДО ВИРОБНИКА І ТАМ ЩОСЬ ВИМАГАТИ... У ТАКОМУ ВИПАДКУ ВИ ДОБЄТЕСЬ ЗАМІНИ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ??? 


0
фото
Off-line Дяченко Виктория
юридическая компания
Днепропетровск
ответил 04.03.2015 13:39
этот ответ относится к Harbar Aleksandr

Продавец несет ответственность за качество товара перед покупателем в рамках гарантийного срока. В свою очередь имеет право регрессного возмещения убытков. ст.8 ЗУ "О защите прав потребителей" 12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

А в течении 14 дней можно вернуть товар НАДЛЕЖАЩЕГО КАЧЕСТВА, если он не был в употреблении!!!


0
фото
FIND
Off-line Ярмолович Алексей
юрист
Николаев
ответил 04.03.2015 12:44

если опять дефекты появляются, можете относить на ремонт либо сразу расторгать договор и возвращать уплаченные деньги. Советую вам все-таки расторгнуть договор, получить свои деньги и купить другой планшет. Помнтите что на время ремонта вам должны бесплатно выдавать аналогичный товар для пользования. Также при расторженни договора в случае подорожания товара вам обязаны выплатить большую сумму чем вы фактически заплатили.



C уважением, Ярмолович Алексей www.ladlex.com.ua (063)976-70-98; (066)081-90-60 info@ladlex.com.ua
Показать контактную информацию
3
фото
Off-line Harbar Aleksandr
юрист
Киев (также Рівне)
ответил 04.03.2015 12:43

Справа в тому що є поняття гарантії від продавця та виробника. Магазин, як правило, дає лише гарантію в межах 14 днів. Гарантію на рік дає виробник. Це означає що по спливу 14 дн. магазину важко щось предявити, він може лише взяти на ремонт за ваш рахунок.

Порада: Зверніться в Інспекцію з питань захисту прав споживачів у Рівненській області.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?