Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

акредитація на митниці

17.10.2012 13:53
Куди саме потрібно звертатися, та які документи подавати для проходження акредитації юридичній особі на митниці? Можливо, у вас є досвід проведення такої процедури - які проблеми можуть виникнути, та на що варто звернути увагу? Дякую.



Ответы юристов

0
фото
Off-line Кожарко Елена
юрист
Киев
ответил 22.10.2012 13:21

Для акредитації на митниці необхідні наступні документи:

1.Статут підприємства (оригінал + копії: титульного аркуша; першої сторінки та всіх сторінок з пунктами про ведення зовнішньоекономічної діяльності, завіряються печаткою Вашого підприємства, підписом директора і фразою «Копія згідно з оригіналом»);

2.Протокол зборів засновників (згідно статуту) – копія;  

3.Довідка із статистичного управління (нова форма з 4-х значними КВЕД) - оригінал + копія, завірена з обох сторін печаткою Вашого підприємства, підписом директора і фразою «Копія згідно з оригіналом»;  

4. Виписка з Єдиного державного реєстру – копія;  

5.Свідоцтво платника ПДВ – копія;   

6. Довідка з банку про відкриття валютних рахунків і рахунків у національній валюті України, які мають відношення до зовнішньоекономічної діяльності Вашого підприємства - копія. У цій довідці повинні бути зазначені: скорочена назва цього банку, МФО, ОКПО та юридична адреса банку.   

7. Копії паспортів директора, головного бухгалтера та осіб, відповідальних по роботі з митницею, копії довідок ідентифікаційних податкових номерів цих осіб;  

8. Витяг із статутних документів, який підтверджує право ведення зовнішньоекономічної діяльності засвідчений печаткою Вашого підприємства і підписом директора;

9. Опис поданих документів, які надаються в митницю для оформлення картки засвідчується печаткою Вашого підприємства і підписом директора;  

10.Три оригінали картки обліку;

11.Дані підприємства в електронному вигляді у програмі MD Declaration (на флеш-носії).

Якщо підприємство знаходиться в Києві, то пакет документів потрібно подавати до Київської Регіональної Митниці за адресою: м. Київ, бул. Iвана Лепсе, 8а.


0
фото
Off-line Огородник Олег
юрист
Киев
ответил 17.10.2012 23:14

Доброго вечора!!! Для акредетації підприємства потрібні наступні документи:

  1. Статут підприємства (оригінал + копії: титульного аркуша, 1-ої сторінки і всіх сторінок з пунктами про ведення зовнішньоекономічної діяльності, завіряються печаткою Вашого підприємства, підписом директора і фразою «Копія згідно з орігіналом»).
  2. Протокол зборів засновників (згідно статуту) - копія.
  3. Довідка із статистичного управління (нова форма з 4-х значними КВЕД) оригінал + копія, завірена з обох сторін печаткою Вашого підприємства, підписом директора і фразою «Копія згідно з орігіналом».
  4. Виписка з Єдиного державного реєстру - копія.
  5. Свідоцтво платника ПДВ - копія.
  6. Довідка з банку про відкриття валютних рахунків і рахунків у національній валюті України, які мають відношення до зовнішньоекономічної діяльності Вашого підприємства - копія. У цій довідці повинні бути зазначені: скорочена назва цього банку, МФО, ОКПО та юридична адреса банку.
  7. Копії 1-ої, 2-ої і сторінки з реєстрацією паспортів директора, головного бухгалтера та осіб, відповідальних по роботі з митницею, копії довідок про присвоєння ідентифікаційного податкового номера цим особам.
  8. Три оригіналу картки обліку - складається митним брокером Компанії Арес.
  9. Витяг із статутних документів, яка підтверджує право ведення зовнішньоекономічної діяльності - складається митним брокером Компанії. Засвідчується печаткою Вашого підприємства і підписом директора.
  10. Опис поданих документів, які надаються в КРТ для оформлення картки обліку - складається митним брокером Компанії Арес. Засвідчується печаткою Вашого підприємства і підписом директора.
  11. Дані підприємства в електронному вигляді у програмі MD Declaration (на флеш-носії) - складаються митним брокером Компанії Арес.
  12. Договір про надання послуг з декларування з митно-брокерської Компанією.
  13. Папка «корона» широка (8-10см).

0
фото
Off-line Житченко Дмитрий
адвокат
Харьков
ответил 17.10.2012 15:07

Вам бажано (але не обов'язково) звертатися до відповідної регіональної митниці за місцем державної реєстрації юридичної особи. Порядок звернення та перелік необхідних документів передбачено Наказом Мінфіну від 30.05.2012 року № 634 "Про встановлення порядку обліку осіб, які здійснюють операції з товарами". Особливістю є те, що додаково, крім усіх документів, заповнюється електорнна версія картки обліку особи, яка здійснює операції з товарами. Але вказана електронна картка повинна бути в спеціальному форматі з розширенням ".imfx", який створюється відповідною програмою, наприклад Сlient Card, тощо.


0
фото
Off-line Tretyak Andriy
адвокат
Киев
ответил 17.10.2012 14:55

звертатись необхідно в ТГО що обслуговує ваш район (де аша юр. адреса). один з момнтів, це має бути договір на вашу адресу (якщо приміщення орендуєте, то договір оренди, якщо васне - до документи що підтверджують право власності на приміщення) Доцільніше щоб цим заянявся митний брокер, якщо потрібен - звертайтеся ((44)3318394) дам номер телефона декларанта.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?