Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Как получить в аренду городскую землю

23.01.2015 14:29
Как получить в аренду под торговое помещение ларек/маф городскую землю, куда необходимо идти, и какие для этого нужны документы. Спасибо за поомощь



Ответы юристов

0
фото
Off-line Pashchuk Artem
адвокат
Львов
ответил 24.01.2015 23:41
Продаж вільних від забудови земельних ділянок провадиться на земельних торгах відповідно до статті 136 Земельного кодексу України, перелік яких затверджується місцевою радою. 1.Земельний орган спільно з органом архітектури формує перелік земельних ділянок, які можуть бути продані під забудову (в оренду), із зазначенням адреси ділянки та орієнтовної площі і подає на затвердження місцевої ради. 2.Після затвердження радою списку земельних ділянок місцевий земельний орган: організовує експертну оцінку земельних ділянок; виготовлення технічних паспортів земельних ділянок; затверджує технічні паспорти земельних ділянок, в яких вказуються розмір земельної ділянки, місце розташування (адреса), експертна грошова оцінка земельної ділянки – її стартова ціна, природний і господарський стан земельної ділянки, цільове призначення, допустимі види забудови, умови й обмеження забудови земельної ділянки відповідно до генерального плану забудови населеного пункту, графічні матеріали (план встановлення меж земельної ділянки, витяг з чергового плану – топографічний план у масштабі 1:500 з нанесенням інженерних мереж, червоних ліній та ліній забудови); за 30 днів до проведення аукціону повідомляє в засобах масової інформації про проведення аукціону із зазначенням таких відомостей: дані технічних паспортів земельних ділянок, умови участі в аукціоні, суму застави, час та місце проведення аукціону, назву та адресу установи, ПІБ та номер телефону особи, у якої можна ознайомитися з технічними паспортами земельних ділянок; дає можливість придбати технічний паспорт учасника аукціону; надає безкоштовні консультації з питань проведення аукціону. 3.Бажаючі взяти участь у земельному аукціоні, подають заяву в місцевий земельний орган на право участі у ньому з дотриманням установлених вимог. 4.Для участі в аукціоні фізичні та юридичні особи: укладають із земельним органом угоду про умови участі в аукціоні; вносять заставу в розмірі 15% від початкової ціни об’єкта аукціону; сплачують вартість технічного паспорта земельної ділянки. 5.Одержання квитків учасників аукціону, які повинні містити такі відомості: номер, під яким покупець бере участь а аукціоні; реквізити учасників торгів; адреси земельних ділянок. 6. Проведення земельного аукціону за встановленими правилами. 7. Укладання договору купівлі-продажу. 8. Нотаріальне посвідчення договору. 9. Згідно з протоколом аукціону при наявності довідки банківської установи про сплату переможцем коштів земельний орган у місячний термін виготовляє державний акт на право власності на земельну ділянку. 10. Одержання переможцем аукціону державного акта на право власності на земельну ділянку. 11. Державна реєстрація земельної ділянки. Ця інформація переважно ховається, але ви можете зайти в сільську раду і в голови запитатись, які є вільні земельні ділянки під комерцію, а там вже визначитись із процедурою. Оскільки земельна ділянка може передатись в ынший спосыб в користування. Також якщо сільська рада в них ніколи не маэ грошей на виготовлення техдокументації тому в порядку авансу за ваш рахунок її можуть виготовити для органызацыъ аукціону
0
фото
Off-line Ведмидь Павел
адвокат
Черкассы
ответил 23.01.2015 14:42
ответ исправлен 23.01.2015 14:43

Доброго дня. Це все детально врегульовано ст. 123 ЗК України.

Земельна ділянка надається за рішенням органу місцевого самоврядування на підставі проекту відведення земельної ділянки.

Спочатку ви повинні подати до міської ради клопотання про надання дозволу на виготовлення проекту відведення земельної ділянки, зазначивши її розміри та бажане місце розташування. Крім того до такої заяви потрібно додати топографічні матеріали місця розташування майбутньої земельної ділянки. Після отримання рішення міської ради про надання дозволу на розробку проекту відведення - замовляйте його ліцензійній організації. Після його виготовлення - знову клопотання разом з проектом відведення до відповідного органу міської ради на погодження, після чого міська рада виносить рішення про передачу земельної ділянки вам на підставі договору оренди і укладає з вами договір.

потім ви проводите реєстрацію земельної ділянки у держкомземі, а потім - реєстрацію права оренди у реєстраційній службі.

Більш детальное - див. ст. 123 та ЗУ "Про реєстрацію реч. прав ....."

Але це все теорія, а на практиці потрібно починати із отримання попередньої згоди відповідного чиновника міської ради (за винагороду ). Нажаль....



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?