Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Права покупців

17.10.2014 15:37
Я купував через інтернет у досить відомого сайта відеореєстратор, який мені прислали з дефектом (записував відео по 6-10 сек, думав що проблема в флешці, що замала, було 4 Гб, купив на 8Гб, нічього не змінилось) так як не пройшло 14 днів я звернувсь щоб замінили або ж повернули кошти. Вони погодились, що товар зіпсований (через більше ніж місяць, після відправлення кур'єрською службою, хочя мені сказали що на днях з вами звяжуться), замінили на такої ж моделі товар, знову не пройшло 14 днів як він мав різні глюкі (завісав екран тільки вже появлялись якісь полоси на екрані + накрилась моя флешка 8Гб, замінив все те ж), відправив. Пройшло біля місяця, дзвонять кажуть, що все з ним добре, мені просто здались недоліки, тим часом я вже схопив один штрав на дорозі (не зміг довести свою правоту, бо не було відеореєстратора (мене підрізали декілька раз, викликали міліцію і сказали, що я створив ДТП ситуацію) я не сперечавсь, не було чим доводити). Приславши мені відеореєстратор на ще на кур'єрській службі хотів перевірити його, та не було флешки з собою, перепитав чи є у їх (кур'єрів), не було. Я вже хотів іти так, перепитав, якщо зарас його заберу і в дома перевірю на дефект, при його виявленні чи не прийдеться мені платити за доставку, щоб в черговий раз відправити в сервіс, сказали, що ні! В дома виявив той самий дефект тільки без полос на екрані, приніс на кур'єрську службу, показав цей дефект, почали оформляти відправку, так мені пред'явили, що маю оплатити доставку, на мої обурення відповіли, що купував я реєстратор ще в кінці червня (в гарантії пише, не розумію як так, бо на сайті замовляв 21 липня і це там збережено) а вже жовтень. Кажуть, що я можу вимагати повернення коштів в самої фірми, після відправки, я відправив, всі документи зберіг, підкажіть будь-ласка що робити, я вже замучивсь з цими проблемами, чи можу вимагати морального відшкодування і повернення коштів?
г. Луцьк



Ответы юристов

0
фото
FIND
On-line *** Евгений
юрист
Киев (также и вся Украина)
ответил 17.10.2014 16:24

Подавайте жалобы в Инспекцию по защите прав потребитлей и в прокуратуру.

Если нужна помощь в подготовке документов, обращайтесь.

Если мой ответ Вам помог, оставляйте отзыв.

Удачи.



Консультация в индивидуальном порядке - на платной основе. С уважением, Евгений /моб.тел. (099)102-33-93, (097) 752-56-13/
Показать контактную информацию
0
фото
Off-line Мачульский Игорь
юрист
Харьков
ответил 17.10.2014 16:21
Поскольку продавец не может устранить недостатки товара, вы имеете право отказаться от такого товара и потребовать: 1. свои деньги уплаченные за товар; 2. возмещения расходов на пересылку товара; 3. возмещение морального вреда. Однако, чтобы добиться этого вам придется обращаться в суд.

закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?