Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Надання послуг Домашнього інтернету компанією Київстар

08.09.2013 21:28

Замість 10 М/біт в сек надаються послуги в обсязі менше 1 М/біт в сек.

Неодноразові звернення до Київстара позивного результату не дали.

Так і зараз, послуги надаються в меншому обсязі, ніж передбаченого договором.

Звернення до Урядового контактного центру також не дали позитивного результату. 

Підкажіть, як заставити Київстар надавати якісні послуги Домашнього інтернету?



Комментарии автора вопроса

08.09.2013 22:30      комментарий относится к Тамошюнас Андрей
Підкажіть, як бути з доказовою базою стосовно меншої швидкості інтернету?



Ответы юристов

0
фото
Off-line Дубок Сергей
Житомир
ответил 08.09.2013 23:24

Лично мой совет, разорвите договор с киевстаром, и заключите с другим провайдером. Кстати, если в договоре стоит 100мб/с это скорость на Украину, но многие сайты или торренты не поддерживают скорость больше 20мб/с. Зайдите на сайт проверки скорости 2ip.com или что-то в этом роде, и вам покажет вашу скорость.


0
фото
Off-line Таратун Сергей
юрист
Миргород
ответил 08.09.2013 22:33
ответ исправлен 09.09.2013 00:14

Я б с казав, що це питання більше технічного характеру.
Перш чим звертатися до юристів, я б рекомендував Вам викликати спеціаліста по комп'ютерам.
Причина зниження швидкості інтернет-з'єднання на вашому комп'ютері може критися безпосередньо в ньому або в кабелі, який під'єднаний до нього.
Є так звана межа відповідальності по обладнанню: постачальник несе відповідальність як правило до якоїсь розподільної коробки (розподільного щита), а Ви відповідаєте за кабель, який іде безпосередньо у Ваше житло.

І лише після того, як буде встановлено, що на Вашому відрізкі відповідальності (кабель і комп'ютер) усе гаразд, Ви маєте право пред'являти претензії до постачальника інтернет послуг.

Проте зауважу, що в договорі на надання послуг інтернет зв'язку можуть бути прописані і якісь інші правила та межі обслуговування обладнання.

Зверніться письмово до офісу компанії з якою Ви безпосередньо уклали договір.

Якщо вони не дорожать своїми клієнтами і не вирішать ваших проблем, - змініть свого інтернет провайдера.


0
фото
Off-line Тамошюнас Андрей
адвокат
Харьков
ответил 08.09.2013 22:17

1. В Киевстар жалуйтесь обязательно письменно (через канцелярию или почтой (с уведомлением и описью вложения)) .

2. Также напишите жалобу в управление по защите прав потребителей.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?