Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Разрешения

01.09.2013 14:46
Доброго времени суток!
Прошу прощения если выбрал неправильную категорию, так как точно не знаю к какой отрасли права относится мой вопрос.
Вопрос в следующем. Я СПД, и мой вид деятельности - танцы. Нужно ли мне брать разрешения у пожарной службы и у СЭС для ведения моей деятельности, если я буду арендовать помещение у хозяина? И какими нормативными актами это регламентируется?
Заранее спасибо. С уважением, Владимир



Ответы юристов

0
фото
Off-line Огородник Олег
юрист
Киев
ответил 02.09.2013 09:12

Доброго дня, з 01.07.2013 року вступив в силу Кодекс цивільного захисту України, яким анульовано дозвіл на початок робіт, а прийнято декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання. Повністю скасовано необхідність подання декларації відповідності матеріально-технічної бази пожежної безпеки вже введеним в експлуатацію будівельним об'єктом і тими об'єктами будівництва, на які до 1 липня цього року пожежні органи видавали відповідний дозвіл. 

КГЗУ скасував процедуру отримання / видачі дозволів органів пожнагляду на початок роботи новостворених підприємств , а також на початок використання суб'єктами господарювання об'єктів нерухомості та / або їх частин. Тобто з 1 липня 2013 року дозвіл органів пожнагляду на початок роботи скасовані. Замість отримання дозволу тепер необхідно просто подати декларацію до територіального відділення Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

З 1 липня 2013 роки замість одержання дозволу органів пожнагляду на початок роботи необхідно буде подати декларацію

Згідно з порядком , затвердженим постановою КМУ № 440 , декларація розробляється госпсуб'єктом самостійно і подається ним або висилається рекомендованим листом за місцем розташування об'єкта нерухомості держадміністраторів *** або територіальному органу МНС.

*** Державний адміністратор - посадова особа місцевої ради чи виконкому , яке виконує функції посередника між суб'єктами господарювання та усіма дозвільними органами , займається організацією видачі , в тому числі дублікатів , переоформленням і анулюванням документів дозвільного характеру ( стаття 5 Закону « Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності »). Зареєструвати декларацію на безкоштовній основі або аргументовано відмовити в її реєстрації органи пожнагляду зобов'язані протягом 10 календарних днів з моменту її отримання та реєстрації як вхідного документа .

Якщо в управлінні госпсуб'єкта перебуває кілька об'єктів нерухомості , розташованих в різних адміністративно - територіальних одиницях , декларація подається безпосередньо до Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

У разі поштового відправлення рекомендованим листом підпис ФОП завіряється печаткою , а у разі відсутності печатки - нотаріусом. Підпис юрособи завіряється печаткою юрособи.

Таким чином , якщо госпсуб'єкт не отримає ніякої відповіді , то згідно з принципом мовчазної згоди декларація на 11- й день вважається зареєстрованою і госпсуб'єкт може починати роботу.

Не потрібно подавати декларацію тим госпсуб'єктам , які використовують у своїй роботі торгові місця , контейнери та кіоски на ринках , не порушуючи схеми їх розміщення , затвердженою органами пожнагляду , що було і раніше.

Тепер не потрібна декларація і при використанні об'єктів , які в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після закінчення будівництва , реконструкції , реставрації , капітального ремонту , що є новелою .

Декларація не потрібно і в тому випадку , якщо госпсуб'єкт працює в орендованому приміщенні , власник якого вже подав декларацію в Пожнадзор , що є безсумнівним поліпшенням , так як до 1 липня поточного року така декларація повинна була подаватися .


0
фото
Off-line Куриленко Александра
юрист
Донецк
ответил 01.09.2013 21:38

Добрый день. Однозначно надо смотреть договор аренды. Как правило, собственнник делает, но эту обязанность могут возложить на арендатора.И такая практика есть. Чтобы ответить точнее-нужно кое-что прочитать, но на сколько я знаю- разрешение пожарников (как Вы пишите) получают на любое помещение, но не все это делают, а разрешительный документ СЭС далеко не всегда нужен и я сомневаюсь, что в Вашем случае нужен. Недавно получали разрешение пожарников (МЧС)-это не сложный процесс. Договор аренды нужен с указанием квадратуры. Могут попросить страховку сделать.А так, главное-экспертизу сделать. И через 10 дней-разрешение на руках. А по поводу СЭС надо уточнять. У Вас потребовали данные документы.


0
фото
Off-line Иваненко Мария
юрист
Киев (также вся Украина)
ответил 01.09.2013 18:52

У Вас есть договор аренды, почитайте его внимательно:).


0
фото
Off-line Цебак Іван
юрист
Львов
ответил 01.09.2013 16:08

пожежники - ваам треба подати декларації про відповідність

СЕС треба дозвіл


0
фото
Off-line Тамошюнас Андрей
адвокат
Харьков
ответил 01.09.2013 15:58

Согласен с Александром Валентиновичем, но в случае, если Вы не делаете никаких "реконструкций" в помещении!


0
фото
Off-line Ставицкий Александр Валентинович
юрист
Донецк
ответил 01.09.2013 14:47

Все разрешения должен получать собственник, если в договоре аренды не прописано иное



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?