Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Замена товара

11.09.2014 00:28
Здравствуйте. Купил смартфон Lenovo проработал 3-мес и выключился,отнес в сервисный центр Lenovo. Ремонт занял 14-дней после того как я его забрал проработал 2-часа и снова выключился снова отнес в тот же сер.центр. Сказали пока на гарантии будем делать!!!! Как сделать замену или возврат денег??



Ответы юристов

0
фото
Off-line Смитюх Валентин
юрист
Одесса
ответил 11.09.2014 00:43

Закон о защите прав потребителей гласит, что вы имеете право на безоплатное устранение недостатков в рамках гарантийного срока (п.2 ч.1 ст.8). Устранение занимает до 14 дней каждый раз когда Вы обращаетесь.

п.2 этой же статьи гласит, что в случае установления, что товар бракован или подделан, то Вы имеете право требовать возврата денег при наличии чека на товар или получения такого же товара на Ваше усмотрение.

Установление указаного выше "брака" на практике происходит во время безоплатного устранения недостатков и оформляется, как справка сервис центра о том, что товар бракован. По закону могут затребовать проведение экспертизы, но такое редко бывает.

Деньги можно требовать как от производителя так и от продавца.

ЕЩЕ добавлю, что вот на время проведения безоплатного устранения недостатков (ремонт в течении 14 дней) - вы можете подать письменное заявление в ... а что я собственно... 

ч.9 ст.8 Закона:

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.


0
фото
Off-line Удаленный Пользователь
ответил 11.09.2014 00:42
ответ исправлен 11.09.2014 00:42

Согласно ст. 8 Закона Украины "О защите прав потребителей", вы имеете право требовать от продавца либо возврата денежных средств, либо замены телефона на аналогичный.


0
фото
Off-line Калищук Роман
юрист
Бровары
ответил 11.09.2014 00:35

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару, в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

Отже, що робити, коли придбано неякісний товар?

1. При виявленні недоліків в товарі, звертайтесь виключно до продавця. Продавці можуть вам рекомендувати звернутися самостійно до виробника, в сервісний центр тощо, однак товар Ви придбали у підприємця, і відповідальність за якість проданого товару повинен нести тільки він. Відповідно до п.30 Наказу Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №104 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами» продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) зобов'язані прийняти товар неналежної якості в споживача, видати йому документ, що підтверджує одержання товару, і задовольнити його вимогу на підставі письмової заяви, яка подається споживачем у двох примірниках. Один примірник цієї заяви повертається споживачу з відміткою продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача), дати прийняття заяви, прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву, другий - залишається у продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача).

2. Не забувайте вимагати від продавця (тільки в письмовій формі) видачу аналогічного товару з обмінного фонду магазину на час ремонту Вашого основного виробу (перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд).

3. Обов’язково вимагайте (також в письмовій формі) усунення недоліків у строк 14 днів.

4. Правильно і в повній мірі оформлюйте документи, що підтверджують факт здачі в гарантійний ремонт товару з обов’язковим зазначенням: дати здачі, заявленого дефекту, опису зовнішнього вигляду (до найменшої подряпини), термін усунення дефекту та дату повернення.

5. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику або сервісній організації та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника або того ж сервісного центру. Про це слід завжди пам’ятати.

6. Будьте дуже уважні перед тим, як підписуєте будь-які документи, уважно перечитуйте, при виникненні питань - запитуйте. Ставлячи свій підпис, Ви погоджуєтесь на ті умови, що Вам пропонують.

7. Приймаючи товар з ремонту - перевіряйте його справність, комплектність і цілісність одразу на місці. Якщо встановлена невідповідність товару або виникли будь-які інші дефекти - не приймайте такий товар, вимагайте їх повного усунення.

Порядок обміну товару

Досить часто споживач вимагає обмін у разі виявлення недоліку протягом перших чотирнадцяти днів користування товаром. Це є помилковим розумінням закону.

Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Товар може бути обміняний, якщо він належної якості, тобто якісний. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) затверджений Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?