Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Видача нового держ акта

01.08.2014 15:15

померла людина, відкрилася спадщина, але в держ акті закреслення,  і нотаріус не береться до діла, звернулися до зем відділу про видачу нового? як нам дати відповідь що  ми не можемо дати новий?



Комментарии автора вопроса

01.08.2014 15:42
вибачте але я не зрозуміла. з 13 року відмінено держ акт, то як можно видати новий та ще й на померлу?



Ответы юристов

0
фото
Off-line Боровець Сергій
юрист
Ровно
ответил 01.08.2014 15:50

або зверніться до інших нотаріусів, можливо вони проведуть процедуру спадкування без таких нюансів


0
фото
Off-line Боровець Сергій
юрист
Ровно
ответил 01.08.2014 15:50

звертайтеся до органу який видав держ акт - щоб отримати завірену копію акту. розмістіть оголошення про втрату акту. а тоді з завіреною органом який видав держ акт копією та оголошенням про втрату до нотаріуса


0
фото
Off-line Боровець Сергій
юрист
Ровно
ответил 01.08.2014 15:28
ответ исправлен 01.08.2014 15:35

Згідно нового Порядку для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрація якого проведена до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи зіпсуванням свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку заявник подає органові державної реєстрації прав: 

1) завірену в установленому порядку органом, що видавав документ, копію примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа;

2) оголошення про втрату документа у регіональних друкованих засобах масової інформації за місцем розташування нерухомого майна, в якому повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий, яким органом (крім випадків пошкодження чи зіпсування документа).

За результатами розгляду заяви та документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор органу державної реєстрації прав проводить державну реєстрацію права власності з видачею свідоцтва на заміну втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа. У свідоцтві зазначається серія, номер, назва, дата видачі та суб’єкт, який здійснив видачу втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа.


0
фото
Off-line Мороз Виктор
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина)
ответил 01.08.2014 15:19

З посиланням на порядок оформлення державних актів.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?