Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Защита прав потребителей/ интернет-магазин

30.07.2013 16:43

Добрый день,
Я приобрела 3 единицы товара (платья).
Качество изделий не позволяет мне принять эту покупку. (Ткань не соответствует представленной в каталоге (платье похоже на представленное в каталоге, но только условно - силуэтом и подобием рисунка), швы выполнены не качественно)
Я связывалась с менеджером, через которую совершала сделку. Естественно, она отказалась делать возврат.

Официальное письмо с претензией я направить не могу, потому что на сайте не предоставили в контактах почтовый адрес.

Что мне делать дальше? Куда обращаться?





Ответы юристов

0
фото
Off-line Давидюк Оксана Леонидовна
юрист
Киев
ответил 30.07.2013 23:57

Договір, який в даному виадку Ви уклали- відноситься згідно ЗУ "ПРо захист прав спож." до договорів, укладених на відстані, - укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку та регулюються ст.13 даного ЗУ. Згідно  ч.2 даної статті, "Перед укладенням договорів на відстані продавець (виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:

1) найменування продавця (виконавця), його місцезнаходження та порядок прийняття претензії"
У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.


Згідно ч.4 цієї статті
4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.

Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.

У разі продажу матеріальних речей їх повернення також свідчить про розірвання договору.

Якщо підтвердження інформації не відповідає вимогам частини третьої цієї статті, строк, протягом якого споживач має право розірвати договір, становить дев'яносто днів з моменту одержання такої інформації, або у разі продажу матеріальних речей - з моменту одержання товару або першої поставки товару. Якщо протягом цього строку підтвердження інформації було виправлене, споживач має право розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту одержання виправленого підтвердження.

ТОМУ:


1. Зв"яжіться з продавцем тим засобом зв"язку, яким Ви купували товар (телефон, ел.пошта).
2. Якщо відмовляють-в контактах на сайті шукайте хоча б назву під-ва або код ЄДРПОУ, за допомогою яких можливо знайти адресу.
3. Якщо ідентифікувати не можливо-звернення до
-Держспоживінспекції (можете в найбличий до Вас тер-ний орган)
-Прокуратра
-Податкової (може бути самим ефективним механізмом)
-Антимонопольний комітет (в порядку ЗУ "Про недобросовісну конкуренцію)
 Саме головне-скласти професійно претензію.


0
фото
Off-line Цебак Іван
юрист
Львов
ответил 30.07.2013 17:06

ви проятгом 14 днів з дня отримання товару можете його повернути і вони зобовязані вам повернути кошти 

якщо кошти не повернуть пишіть скаргу у захсит прав споживачів 


0
фото
Off-line Ткаченко Сергій
Киев
ответил 30.07.2013 17:06

Доброго дня!!!При зверненні до відповідних органів також додайте скріншот даного сайту(роздрукуйте його сторінку з електронною адресою, додайте до заяв номери телефонів, вкажіть імена з ким ви спілкувались, роздруківка банківського рахунку тощо). Можна також звернутися до податкової, якщо вони працюють нелегально то податкова це перевірить. Якщо сайт працює легально і відомо його назву або  код ЄДРПОУ-то можна пробити в базі Інформаційно-ресурсний центр - Пошук в ЄДР.


0
фото
Off-line Bogdan Serdyuk
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина и временно оккупированные территории)
ответил 30.07.2013 16:50

Потрібно виходити з того, які документи щодо купівлі товару у Вас є на руках (чек, накладна, квитанція, тощо),  За їх наявності (бажано) потрібно звернутись до територіального управліннія у справах захисту прав споживачів із відповідною скаргою. Також вказати адресу даного сайту.

За необхідності зможу допомогти у супроводженні Вашого питання, тощо.    


0
фото
Off-line Михальчук Богдан
юрист
ответил 30.07.2013 16:50

Генеральна прокуратура України

вул.Різницька 13/15 м.Київ 01220

Міністерство внутрішніх справ України

 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10

Міністерство доходів і зборів України

04655, м. Київ-53, Львівська пл., 8

Державна інспекція України з питань

захисту прав споживачів

03680, м.Київ-150, вул. Горького, 174

ЗВЕРНЕННЯ

щодо можливого порушення митного, податкового, кримінального законодавства та законодавства у сфері захисту прав споживачів

............переписка по електронке.......

На мою думку, проданий мені товар є або ж контрафактною продукцією, або ж фальсифікатом, або ж не сертифікованим товаром.

Як мені відомо,відповідно до Наказу Держспоживстандарту №28 від 01.02.2005 року до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації віднесено ПОСУД З ЧОРНИХ ТА КОЛЬОРОВИХ МЕТАЛІВ, ФАРФОРУ, ФАЯНСУ ТА СКЛА.

На мою думку мої права порушені, а придбаний мною товар може бути незаконно виготовлений або ж незаконно ввезений на митну територію України або ж реалізується з порушеннями вимог чинного законодавства, що може мати наслідком порушення податкового та іншого законодавства.

Враховуючи вищевикладене та керуючись приписами правових актів, прошу здійснити дієві заходи, в межах компетенції, щодо проведення перевірки законності діянь вищезазначеного суб’єкта підприємницької діяльності, вжиття заходів реагування на вищезазначені порушення, поновлення моїх прав споживача і притягнення винних осіб до відповідальності.

Враховуючи не надання мені компанією фізичної адреси Интернет-магазин, а на її сайті така інформація відсутня, прошу витребувати інформацію про суб’єкта підприємницької діяльності, іменований на сайті  Интернет-магазин.

         Додаток: документи від поштової компанії на 1 арк.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?