Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Земля

27.07.2013 22:07

Доброго времени суток!
но если землю все-таки от государства получил ее можно потом продать?



Комментарии автора вопроса

28.07.2013 00:27
но если землю все-таки от государства получил ее можно потом продать?



Доступные специалисты в области земельного права

Ответы юристов

0
фото
Off-line Bogdan Serdyuk
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина и временно оккупированные территории)
ответил 28.07.2013 00:37

"28.07.2013 00:27 

но если землю все-таки от государства получил ее можно потом продать?"

Право власності складається із трьох складових "Володіння", "Користування", "Розпорядження".....останнє і передбачає відповідь на Ваше питання.


0
фото
Off-line Bogdan Serdyuk
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина и временно оккупированные территории)
ответил 28.07.2013 00:18

Від законодавства.

Статті 118, 121 Земельного кодексу України (порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами)(норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам) визначають, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району; б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара; в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара; г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара; ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара; д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара. 

Від себе.

На практиці не все так безхмарно, як ниписано в законі, а, відтак, пригадується прислів'я, щодо безкоштовного сиру та мишоловки... :-)

За необхідності зможу допомогти у супроводженні Вашого питання, тощо.


0
фото
Off-line Давидюк Оксана Леонидовна
юрист
Киев
ответил 28.07.2013 00:13

Даний механізм не прописаний досконально в законодавстві(і, звичайно, не випадково)  А саме-при поданні заяві на отримання зем. ділянки Вам необхідно буде вказати точне місцезнаходження зем. ділянки та ін..
Так, хто хоче отримати у власність ділянку із земель державної або комунальної власності для, наприклад, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибну ділянку) в межах норм безоплатної приватизації, подає клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. В ньому зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування ділянки, погодження землекористувача (в разі вилучення земельної ділянки, що перебуває в користуванні інших осіб).
ч. 7 ст. 118 Земельного кодексу України чітко вказує, що цей же орган місцевого самоврядування, до якого надійшло відповідне клопотання, розглядає його в місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову в його наданні. При цьому, підставою відмови в наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об’єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Отже, обов’язок щодо замовлення і розроблення вищезазначеної містобудівної документації законодавець покладено саме на органи місцевого самоврядування.
Однак, з 1 січня 2013 року місцевим радам фактично заборонено приймати такі рішення. Це пов’язано з тим, що з цієї дати набули чинності ч. 3 і 4 статті 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з ними в разі відсутності плану зонування або детального плану території передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб, а також зміна їх цільового призначення забороняються.

існування таких норм можуть викликати перешкоди, які заважатимуть реалізувати своє право. Разом з тим, оскільки питання затвердження плану зонування території віднесено до повноважень місцевих рад, а детального плану території: в межах населеного пункту – до повноважень виконавчого органу сільської, селищної, міської ради; за межами населеного пункту – до повноважень райдержадміністрації, то проблема їх розробки лягає «на плечі» відповідних органів.

Тому, якщо місцева рада відмовила в передачі земельної ділянки у власність з підстав відсутності містобудівної документації, то така відмова може бути оскаржена в суді як незаконна. І в такій ситуації потрібно подавати відповідний адміністративний позов згідно з вимогами Кодексу адміністративного судочинства України. При цьому, в суді, крім іншого, слід доводити наявність бездіяльності влади, пов’язаної з незатвердженням відповідних планів. Адже їх відсутність не повинна заважати людині реалізувати своє законне право.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?