Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Свидетельство на право собственности жилого дома

15.05.2014 11:36

Добрый день! Требуется ли для получения свидетельства на право собственности жилого дома, регистрация земельного участка (на котором находится Жил. дом) в органах Государственного земельного Кадастра и как обратиться в сельсовет для получения Свид. на право собственности.?



Комментарии автора вопроса

15.05.2014 12:00
Какой пакет документов требуется для регистрации Жилого дома, в Государственной регистрационной службе?



Доступные специалисты в области земельного права

Ответы юристов

0
фото
Off-line Бондарева Ольга
Киев
ответил 19.05.2014 10:29
Если дом новопостроенный Вами после 1992 года, тогда сначала Вам необходимо обратиться в государственную инспекцию архитектурно-строительного контроля за введением дома в эксплуатацию, что делается только при наличии кадастрового номера участка и документа о Вашем праве на участок.
0
фото
Off-line Мороз Виктор
адвокатское объединение
Киев (также вся Украина)
ответил 15.05.2014 14:32

Для получения извлечения о регистрации прав на недвижимое имущество необходимо обратиться в государственную регистрационную службу с правоустанавливающими документами на Ваш жилой дом и земельный участок и документами, удостоверяющими личность собственника.


0
фото
Off-line Майстришин Світлана
юрист
Львов
ответил 15.05.2014 12:44
ответ исправлен 15.05.2014 12:45

Для реєстрації права власності на будинок державні реєстратори вимагають кадастровий номер земельної ділянки, на якій розташований даний будинок.  Для цього необхідно або ж довідка про присвоєння кадастрового номера земельної ділянки,  на якій розташований будинок, або ж договір оренди земельної ділянки,  або ж  держ. акт на земельну ділянку. У кожного державного реєстратора є свої капризи. Можуть бути  проблеми у реєстрації нерухомого майна без надання відомостей про земельну ділянку.  Хоча не так давно  приблизно чотири місяці тому,   мені вдалось зареєструвати   частину нерухомого майна без кадастрового номера земельної ділянки на підставі отриманого роз'яснення (відповіді)  реєстраційної служби Головного управління юстиції.   Документів на земельну ділянку не були. Ви теж можете звернутись туди  за роз'ясненнями 

Перелік документів:

- заява встановленої форми; 
-  копія документів, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє); 
 копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України); 
 - документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (квитанція); 
документ про сплату державного мита (квитанція) (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
 -документ, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, свідоцтво тощо);

Якщо документи подає представник власника, користувача додатково до вище перелічених документів подаються:
 - копія документа, що підтверджує повноваження представника (копія довіреності або іншого документа, що посвідчує відносини представництва); 
 - копія документа, що посвідчує особу власника, користувача (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє); 
 - копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків власника, користувача (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України); 

У результаті прийняття заяви про державну реєстрацію заявнику видається карта прийому відповідної заяви.
 

 


0
фото
Off-line Беликов Олег Александрович
юридическая компания
Харьков
ответил 15.05.2014 11:44

Вытяг (Свидетельство) (на основании правоустанавливающих документов) можно плучить в Государственной регистрационной службе.


0
фото
Off-line Максимик Михайло Петрович
юридическая компания
Запорожье (также Дніпропетровськ, Мелітополь, Миколаїв, Київ)
ответил 15.05.2014 11:38

Свідоцтво не присвоюється, а видається. Якщо хочете уникнути проблем у майбутньому, отримайте спочатку кадастровий номер...



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?