Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Возврат товара в магазин

22.08.2016 11:47
Добрый день! Купил в магазине новую детскую коляску, но в процессе эксплуатации выяснилось что она бракованная! Ужасно скрипят колеса. Так как с момента покупки прошло всего 5 дней, я решил вернуть ее в магазин, так как с таким скрипом ездить невозможно, но магазин отказывается брать ее обратно и предлагает отправить колеса на ремонт. Срок ремонта до 5 раб. дней. Но носить маленького ребенка 5 дней на руках невозможно. Товарный вид сохранен на 95%, на колесах остались следы от асфальта. Коробка, бирки, упаковка и чеки есть в наличии! Подскажите пожалуйста, как забрать свои деньги ?
Спасибо!
г. Киев



Ответы юристов

0
фото
Off-line Голуб Павел
адвокат
Чернигов (также Киев)
ответил 22.08.2016 15:41

В Вашем случае надо письменно оформить претензию к директору магазина и вручить ее чтобы у Вас осталась копия с отметкою о получении. 

После этого надо срочно обратиться в управление по защите прав потребителей который контролирует раен, где расположен магазин.

Также можете позвонить в представительство фирмы, бренд которой вы купили, и выразить им свои претензии.

Если все это не принесло результата, обратитесь в суд.


0
фото
Off-line Михайловин Дмитрий
адвокатское объединение
Харьков (также Черкассы, Полтава, Сумы, Киев)
ответил 22.08.2016 12:18

Згідно статті 4 ЗУ "Про захист прав споживачів" споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на належну якість продукції та обслуговування.

Існує два випадки: 1) якщо вам не підходить товар належної якості по фасону, кольору, розміру то ви маєте право протягом 14 днів з моменту придбання товару обміняти його на інший.

Проте, у вас виявився товар неналежної якості, (наявний недолік) тому Ви маєте право:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, має право за своїм вибором вимагати:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Істотний недолік -  недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

Таким чином, недолік що виявився при покупі коляски не є істотним, а тому у задовленні вимоги про повернення коляски та сплачених за неї коштів вам відмовили законно. Крім того, товар був у використанні, товар є неналежної якості, тому положення про 14-денний строк на повернення товару також не діє. Отже, все що ви можете вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


0
фото
PREMIUM
Off-line Савенко Евгений
юридическая компания
Киев (также Харьков, Днепропетровск, Львов, Житомир, Винница)
ответил 22.08.2016 12:00

Ну, так вы неправильно заявили свои требования изначально. Вы попытались вернуть товар, как товар ненадлежащего качества, а нужно было возвращать как товар надлежащего качества в течении 14 дней на том основании, что вам не подошли размеры, цвет или еще что нибудь в этом роде. Вы же пошли по неправильному пути и теперь к вам изначально применяется вот эта часть ст. 8 специального закона:

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.



С уважением, Савенко Евгений (063) 641-91-77, (050) 529-68-00
Показать контактную информацию
0
фото
PREMIUM
Off-line "1 ПРАВОВАЯ КОМПАНИЯ" команда адвокатов/юристов
юридическая компания
Киев (также Все 23 региона Украины )
ответил 22.08.2016 11:57

Доброго дня!

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Більш детальну інформацію Ви можете отримати, зателефонувавши до нас або залишити свій номер телефону, для того, щоб фахівець надав Вам по-крокову інструкцію, здійснення наступних дій.
Якщо інформація стала для Вас корисною ставте Свій лайк і залишайте позитивний відгук на нашому сайті.

Телефонуйте і ми разом розробимо правильний і вигідний для Вас алгоритм вирішення Вашого питання.



E-mail: 1pravovaycompany@gmail.com, тел. (050)452-09-52; (067)463-98-87; (063)9878790
Показать контактную информацию

закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?