Индивидуальная консультация
Платная консультация гораздо быстрее и эффективнее
Бесплатная онлайн консультация
Задайте Ваш вопрос и получайте ответы юристов




 
Украина

Экспертиза телефона

25.11.2013 22:56

Добрый вечер! Мною был приобретен смартфон, который до сих пор находится на гарантии. Несколько месяцев назад он стал очень сильно нагреватся и пользоваться им стало невозможно. На сервисе фирмы говорят, что это норма. Где можно произвести экспертизу телефона и как заставить фирму либо отремонтировать, либо поменять телефон, либо вернуть деньги. спасибо





Ответы юристов

0
фото
Off-line Давидюк Оксана Леонидовна
юрист
Киев
ответил 26.11.2013 16:07
этот ответ относится к Бондарчук Вадим Володимирович

Може, але Продавець, який розуміється на споживчому законодавстві (або якщо його проконсультує юрист) розуміє, що  у разі порушення законодавства про захист прав споживачів, за  відмову споживачу в реалізації його прав, він несе відповідальність.


До того ж, якщо Ви стикалися з організацією проведеня експертизи (я,  як представник мережі магазинів, досить часто це робила), то вона коштує ДУЖЕ немало. А споживачі, які самостійно організовували проведення експертизи дуже ризикували не повернути витрачені кошти за експертизу.


0
фото
Off-line Бондарчук Вадим Володимирович
адвокат
Винница
ответил 26.11.2013 07:18
этот ответ относится к Давидюк Оксана Леонидовна

Якщо продавець відмовиться чи результати цієї експертизи не влаштують покупця він має право сам замовити експертизу.


0
фото
Off-line Давидюк Оксана Леонидовна
юрист
Киев
ответил 26.11.2013 01:13

По-перше, незалежну експертизу організовує Продавець (а не Ви особисто, як нижче пише колега) за Вашою письмовою заявою.
По-друге, сервісна компанія, як правило є зацікавленою особою, тому її твердження (а особливо усні) не являються неупередженим заключенням.
По-третє ВСІ дії оформлюйте письмово: Заява про неякісний товар-Заява про проведення незалежеої експертизи


0
фото
Off-line Бондарчук Вадим Володимирович
адвокат
Винница
ответил 25.11.2013 23:04

Скористайтеся нормами ЗУ "Про захист прав споживачів". Зверніться письмово до продавця телефона із проблемою. Він має провести гарантійне обслуговування, якщо не виправить поломки тоді вже можна і про щось говорити. Щодо ексертизи то можете звернутися до любого експертного центру, який має ліцензію на такі експертизи, але рекомендую туди звертатися вже після відповіді продавця після проведення сервісного ремонту.

Із власного досвіду знаю, що це гріється батарейка, яка своріше всього вже виходить із ладу.



закрыть

Узнать стоимость услуги юриста

Поделись этим вопросом с друзьями:


Категории вопросов





 

Телефон для связи

+38 (067) 2097711
 


Wayforpay Visa MC Privat24
2011 - 2016    Freelawyer.ua - Все права защищены
Для быстрого входа или регистрации используйте соцсети

Я юрист
Я клиент
Да, Я принимаю условия Пользовательского соглашения
Я хочу получать уведомления сайта
Уже зарегистрированы?